loading...

پیشواز من

Code Pishvaz Hamrahe Aval Alireza Roozegar Called Eshghet With Play Onlineیادمه زیر بارون بود ، دیدمت عاشقت شدم… یادمه خیسه بارون شده بودی ، من دل بهت دادم یادمه چترمون رو با هم ، یکی کردیم اون روزها

♥حسـ ــین♥ بازدید : 9 شنبه 11 بهمن 1399

Code Pishvaz Hamrahe Aval Alireza Roozegar Called Eshghet With Play Online

کد آوای انتظار عشقت علیرضا روزگار همراه اول

یادمه زیر بارون بود ، دیدمت عاشقت شدم…
یادمه خیسه بارون شده بودی ، من دل بهت دادم
یادمه چترمون رو با هم ، یکی کردیم اون روزها
بهم دوست دارم گفتیم ، واسه عشقی بی انتها..
حالا از اون روزها داره ، چندین و چند سالی میگذره
ولی تو نیستی و من و خاطراتم و یه پنجره..
شاید تقصیر من بود ، که دیگه نخواستی با من باشی
یا که تقصیر تو بود ، که میگفتی نباشی بهتره..

» کد قطعه: 79035

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

فعال سازی پیشواز: با شماره گیری *10*22# و یا ارسال کد به شماره 8989

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو