loading...

پیشواز من

/* /*]]>*/ کد پیشواز ایرانسل  دل دیوونه علیرضا جلیلیان kod pishvaz irancell Alireza Jalilian – Dele Divoone کد پیشواز ایرانسل  دل دیوونه علیرضا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 6301 سه شنبه 11 آبان 1400

کد پیشواز ایرانسل  دل دیوونه علیرضا جلیلیان

kod pishvaz irancell Alireza Jalilian – Dele Divoone

کد پیشواز ایرانسل  دل دیوونه علیرضا جلیلیان

بهمراه متن آهنگ  دل دیوونه علیرضا جلیلیان

چه حال قشنگی دارم وقتی میخندی

تاآخر دنیا کنارم باشی غم نی

ببین حس وحالم عجیب و غریبه

آخه مث تو که کسی نه ندیده ندیده

آره دل دیوونه داره با تو میخونه

شدم عاشق چشات غم که با تو نمیمونه

تو که شدی همه چیم تو تاج سری ببین

تاهر وقت که بخوای مادوتا مال همیم آره دل دیوونه

شعر آهنگ  دل دیوونه علیرضا جلیلیان

یه ماهی شدم من تو دریای چشمات

هوایی میشم من با عطر نفسهات

میدونم همیشه کنارم میمونی

بهشتم بی تو نمیرم نباشی نباشی آره دل دیوونه

**







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل دل دیوونه علیرضا جلیلیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو