loading...

پیشواز من

kod pishvaz Ahmad Solo – Saate Asheghiهرچی میگم نرو فایده نداره او هوای قلبمو دیگه نداره ◦• مث کابوسه مث یه خوابه چی میشه بارون دیگه نباره ♫ هرچی میگم نرو فایده نداره بگو کجا پرت شده حواست ◦• هرچی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1897 پنجشنبه 04 اسفند 1401

kod pishvaz Ahmad Solo – Saate Asheghi


هرچی میگم نرو فایده نداره او هوای قلبمو دیگه نداره ◦•
مث کابوسه مث یه خوابه چی میشه بارون دیگه نباره ♫
هرچی میگم نرو فایده نداره بگو کجا پرت شده حواست ◦•
هرچی درخشیدم به تو ندیدی بگو کجا غرق شده نگاهت ♫
نمیدونی من چقد اسمتو فریاد زدم شبا تا خود صبح به عشق تو گیتار زدم ♩♪
با غم توی شعرام من یه شهرو دیوونه کردم ◦•
دو به شکم که بمونم یا برم دیگه بر نگردم ♩♪
تو نمیدونی چه شبا بی تو گریه کردم ♫
خاطرات تو تیر سربیه توی مغزم که میره توی مغزم ◦•
گریه کردم خندیدی با قلب خستم جنگیدی من یه محکومم توی منطق تو ♩♪
گرده دنیا میبینی کارماشو پس میدی در میارم یه روز هق هقتو ♫
منو ول کردی که چی شه چقد میتونه دلت سنگ باشه اصلا مگه میشه ♫
میکشه قلبمو نیشت قد یه دریا بشم میدونی بازم کمه پیشت ◦•
گفتم اینجوری نمیشه یا همین الان برمیگردی یا دیگه میری واسه همیشه ♩♪
دیدم اینجوری نمیشه باید این دندون کرم خورده رو میکندم از ریشه ◦•
مث یه بچه قهر کرده میگه نمیخوام برگرده اونی که عمری میگفت عاشقتم ♫
شده یه دنده بد کرده با دل بنده لج کرده دروغ محضه نبود عاشق من ♫
نمه نمه بارون روی دل داغونم منو غم تهران چیزی نمیکنه آرومم ◦•
بهت آلودم پیش تو جا موندم بیا تو آغوشم خستگیام فراموش شن ♩♪
شبای تهرون منو پریشون میکنه نم نم بارون اشکامو پنهون میکنه ♫
جون دوتامون کی حالتو خوب میکنه جز من عاشق ◦•
یه عاشق یه غمی همیشه توی کنج چشاشه روی ساعت عاشقی قفله نگاهش ♩♪
توی جنگه با قلبشو اشکه سلاحش ♫
قوت قلب منی بهترین سوژه ی آهنگ منی ◦•








برچسب ها کد پیشواز احمد سلو ساعت عاشقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو