loading...

پیشواز من

X کد اهنگ پیشواز امیر عباس گلاب هوس کردم X کد آهنگ پیشواز ایرانسل امیر عباس گلاب دلخوشی X پیشواز امیر عباس گلاب سادس X کد پیشواز همراه اول امیر عباس گلاب سادس X آهنگ پیشواز ام

♥حسـ ــین♥ بازدید : 43 شنبه 20 بهمن 1397
X کد اهنگ پیشواز امیر عباس گلاب هوس کردم X کد آهنگ پیشواز ایرانسل امیر عباس گلاب دلخوشی X پیشواز امیر عباس گلاب سادس X کد پیشواز همراه اول امیر عباس گلاب سادس X آهنگ پیشواز امیر عباس گلاب بخشش X آهنگ پیشواز ایرانسل امیر عباس گلاب گونه X کد آهنگ پیشواز ایرانسل بخشش امیرعباس گلاب X کد پیشواز همراه اول امیر عباس گلاب گونه X کد پیشواز ایرانسل

 

هوس کردم برم یه جای دورو
یه جای بی صدا و سوتو کورو
برم جایی که آدما نباشن
میخوام برم بُریدم آخراشم
هوس کردم نشه دیگه دلم تنگ
بشم کورو کرو دیوونه و منگ
هوس کردم برم یه جا که هر شب
بریزه روی گونم سیل ِ اشکم
هوس کردم که امشب زیر بارون
برم تا جایی که میره خیابون
هوس کردم فراموشی بگیرم
فراموشم‌شه از زندگی سیرم

♪♫♪

هر کاری کردم نشد
هر راهی رفتم نشد
هر عشقی خواستم نموند
هر جور منو خواست کشوند
دلگیرم من از همه
شاید که تقدیرمه
حالا بشین جای من
این حال و روز منه..
هوس کردم از احساسم جداشم
برم یه گوشه مثه بچه هاشم
میخوام بازم بشه دغدغه هامون
فقط شکستن عروسکامون
من از این مردمانت می‌هراسم
صدام کن من صداتو میشناسم
دیگه وجود من انگار نه انگار
هوس کرم برم خدانگهدار..

 

۳۰ روز » ۳۰۰۰ ریال

۱- هوس کردم : ۲۲۱۲۴۸۱

۲- قبل از تو ۱ : ۲۲۱۲۵۲۵

۳- قبل از تو ۲ : ۲۲۱۲۵۲۳

۴- دیوونه : ۲۲۱۲۶۳۰

۵- غممو : ۲۲۱۲۶۳۱

۶- قاتل اهلی ۱ : ۷۷۱۵۸۱۳

۷- قاتل اهلی ۲ : ۷۷۱۵۸۱۲

۸- قاتل اهلی ۳ : ۷۷۱۶۱۸۸

۹- بازم رفت ۱ : ۵۵۱۱۳۰۷۴

۱۰- بازم رفت ۲ : ۵۵۱۱۳۰۷۵

۱۱- بازم رفت ۳ : ۵۵۱۱۳۰۷۶

۱۲- شاه قلبم ۱ : ۵۵۱۱۳۲۸۲

۱۳- شاه قلبم ۲ : ۵۵۱۱۳۲۸۳

۱۴- شاه قلبم ۳ : ۵۵۱۱۳۲۸۴

۱۵- بانوجان ۱ : ۵۵۱۱۳۲۸۵

۱۶- بانوجان ۲ : ۵۵۱۱۳۲۸۶

۱۷- بانوجان ۳ : ۵۵۱۱۳۲۸۷

۱۸- سادس ۱ : ۵۵۱۱۳۲۸۸

۱۹- سادس ۲ : ۵۵۱۱۳۲۸۹

۲۰- بریم دریا ۱ : ۵۵۱۱۳۲۹۰

۲۱- بریم دریا ۲ : ۵۵۱۱۳۲۹۱

۲۲- ازدواج ۱ : ۵۵۱۱۳۲۹۲

۲۳- ازدواج ۲ : ۵۵۱۱۳۲۹۳

۲۴- ازدواج ۳ : ۵۵۱۱۳۲۹۴

۲۵- همنام ۱ : ۵۵۱۱۳۲۹۵

۲۶- همنام ۲ : ۵۵۱۱۳۲۹۶

۲۷- صدای بارون ۱ : ۵۵۱۱۳۲۹۷

۲۸- صدای بارون ۲ : ۵۵۱۱۳۲۹۸

۲۹- صدای بارون ۳ : ۵۵۱۱۳۲۹۹

۳۰- کودکانه ۱ : ۵۵۱۱۳۳۰۳

۳۱- کودکانه ۲ : ۵۵۱۱۳۳۰۴

۳۲- کودکانه ۳ : ۵۵۱۱۳۳۰۵

۳۳-  گهواره ۱ : ۵۵۱۱۳۷۸۱

۳۴- گهواره ۲ : ۵۵۱۱۳۷۸۲

۳۵- گهواره ۳ : ۵۵۱۱۳۷۸۳

۳۶- تنگه ابو غریب ۱ : ۵۵۱۱۳۶۷۵

۳۷- تنگه ابو غریب ۲ : ۵۵۱۱۳۶۷۶

۳۸- تنگه ابو غریب ۳ : ۵۵۱۱۳۶۷۷

 

7 روز » ۱۲۶۰ ریال

۱- گونه ۱ : ۵۵۱۱۲۶۰۲

۲- گونه ۲ : ۵۵۱۱۲۶۰۳

۳- گونه ۳ : ۵۵۱۱۲۶۰۴

۴- بازم رفت ۱ : ۵۵۱۱۲۸۵۱

۵- بازم رفت ۲ : ۵۵۱۱۲۸۵۲

۶- بازم رفت ۳ : ۵۵۱۱۲۸۵۳

۷- شاه قلبم ۱ : ۵۵۱۱۳۲۰۵

۸- شاه قلبم ۲ : ۵۵۱۱۳۲۰۶

۹- شاه قلبم ۳ : ۵۵۱۱۳۲۰۷

۱۰- بانوجان ۱ : ۵۵۱۱۳۲۰۸

۱۱- بانوجان ۲ : ۵۵۱۱۳۲۰۹

۱۲- بانوجان ۳ : ۵۵۱۱۳۲۱۰

۱۳- سادس ۱ : ۵۵۱۱۳۲۱۱

۱۴- سادس ۲ : ۵۵۱۱۳۲۱۲

۱۵- ازدواج ۱ : ۵۵۱۱۳۲۱۴

۱۶- ازدواج ۲ : ۵۵۱۱۳۲۱۵

۱۷- ازدواج ۳ : ۵۵۱۱۳۲۱۶

۱۸- همنام ۱ : ۵۵۱۱۳۲۱۷

۱۹- همنام ۲ : ۵۵۱۱۳۲۱۸

۲۰- صدای بارون ۱ : ۵۵۱۱۳۲۱۹

۲۱- صدای بارون ۲ : ۵۵۱۱۳۲۲۰

۲۲- صدای بارون ۳ : ۵۵۱۱۳۲۲۱

۲۳- بریم دریا ۱ : ۵۵۱۱۳۲۲۳

۲۴- بریم دریا ۲ : ۵۵۱۱۳۲۲۴

۲۵- کودکانه ۱ : ۵۵۱۱۳۳۰۰

۲۶- کودکانه ۲ : ۵۵۱۱۳۳۰۱

۲۷- کودکانه ۳ : ۵۵۱۱۳۳۰۲

۲۸- تنگه ابو غریب ۱ : ۵۵۱۱۳۷۲۸

۲۹- تنگه ابو غریب ۲ : ۵۵۱۱۳۷۲۹

۳۰- تنگه ابو غریب ۳ : ۵۵۱۱۳۷۸۰


این کدها مخصوص دارندگان سیمکارتهای ایرانسل می‌باشد.

برای فعالسازی هر یک از آواها ، کد مورد نظر خود را به شماره ۷۵۷۵ ارسال نمایید…

همچنین جهت درخواست کد آهنگ مورد نظر از طریق بخش نظرات اقدام فرمایید تا درخواست شما بررسی و در صورت منتشر شدن کد توسط اپراتور در انتهای لیست قرار گیرد…

https://www.texahang.org/

https://www.poyeh.com







برچسب ها کد اهنگ پیشواز امیر عباس گلاب هوس کردم کد آهنگ پیشواز ایرانسل امیر عباس گلاب دلخوشی پیشواز امیر عباس گلاب سادس کد پیشواز همراه اول امیر عباس گلاب سادس آهنگ پیشواز امیر عباس گلاب بخشش آهنگ پیشواز ایرانسل امیر عباس گلاب گونه کد آهنگ پیشواز ایرانسل بخشش امیرعباس گلاب کد پیشواز همراه اول امیر عباس گلاب گونه کد پیشواز ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو