loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول حواست به من باشه رضا صادقی هم اکنون در پیشوازکده / کد آهنگ پیشواز همراه اول حواست به من باشه من خسته ام از درد رضا صادقی با پخش آنلاین Rbt Code Hamrahe Aval Reza Sadeghi Cal

♥حسـ ــین♥ بازدید : 23 دوشنبه 10 خرداد 1400

کد آوای انتظار همراه اول حواست به من باشه رضا صادقی

هم اکنون در پیشوازکده / کد آهنگ پیشواز همراه اول حواست به من باشه من خسته ام از درد رضا صادقی با پخش آنلاین

Rbt Code Hamrahe Aval Reza Sadeghi Called Havaset Be Man Bashe With Play Online

کد پیشواز آلبوم رضا صادقی حواست به من باشه

آوای انتظار همراه اول حواست به من باشه رضا صادقی

حواست به من باشه من خسته ام از درد!!
کسی که بدیهاتو یادش نیومد … یهو دیدی قید تو هم زد…

1- کد قطعه اول: 16460

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

خوبیه زیادمو نگذاری به حساب ضعف!!
تقصیر خود منه که منو یادت رفت!!

2- کد قطعه دوم: 16461

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

هیشکی مثل تو عاشقم نکرد بین زمین و هوا ولم نکرد!!
این دفعه اگه رفتی دیگه برنگرد… اگه میسازم واسه حال هردومون…

3- کد قطعه سوم: 16462

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

» جهت فعال سازی این پیشواز کد را به شماره 8989 ارسال کنید.

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو