loading...

پیشواز من

/* /*]]>*/ کد پیشواز ایرانسل حیف ماکان بند kod pishvaz irancell Macan Band – Heyf کد پیشواز ایرانسل حیف ماکان بند بهمراه متن آهنگ حیف ماکان بند نو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 5923 سه شنبه 11 آبان 1400

کد پیشواز ایرانسل حیف ماکان بند

kod pishvaz irancell Macan Band – Heyf

کد پیشواز ایرانسل حیف ماکان بند

بهمراه متن آهنگ حیف ماکان بند

نوشتم رو برگای خیس آبی من دوست دارم

خدایی چشم انتظارم میدونم چشم به راهی

تو روستای دلم تو تک ساقه ی این شالیزاری

من واسه تو بیدارو تو واسه یکی دیگه شب زنده داری

چرا توی دلم بذر بی میلی میکاری

حیف میتونستیم زندگی کنیم نکردیم

جا اینکه دور بزنیم همو دور هم بگردیم

حیف رفتی و من توی این شهر شلوغ تنها میمونم

رفتی و با رفتنت خورد شدم شکست وجودم

حیف میتونستیم زندگی کنیم نکردیم

جا اینکه دور بزنیم همو دور هم بگردیم

حیف رفتی و من توی این شهر شلوغ تنها میمونم

رفتی و با رفتنت خورد شدم شکست وجودم

دنبال قصاصم من اینا بستن سر پوچیم

شعر آهنگ حیف ماکان بند

دوس دارم ببازم من آره خنده داره حالم

اراجیف میگم و خوبم اصلا باشه

قبول تو خوب من از انسانیت دورم

حیف میتونستیم زندگی کنیم نکردیم

جا اینکه دور بزنیم همو دور هم بگردیم

حیف رفتی و من توی این شهر شلوغ تنها میمونم

رفتی و با رفتنت خورد شدم شکست وجودم

حیف میتونستیم زندگی کنیم نکردیم

جا اینکه دور بزنیم همو دور هم بگردیم

حیف رفتی و من توی این شهر شلوغ تنها میمونم

**







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل حیف ماکان بند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو