loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز بابک مافی,    کد آهنگ پیشواز بابک مافی حواسم نیست همراه اول,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل بابک مافی حواسم نیست, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 41 سه شنبه 01 بهمن 1398


,   
,    کد آهنگ پیشواز بابک مافی
,    کد آهنگ پیشواز بابک مافی حواسم نیست همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل بابک مافی حواسم نیست
,    کد اهنگ پیشواز دوست داشتم بابک مافی
,    کد پیشواز ایرانسل بابک مافی حواسم نیست
,    کد پیشواز بابک مافی وای دلم
,    کد پیشواز همراه اول بابک مافی دیوانه جان
,    کد پیشواز همراه اول بابک مافی حواسم نیست
,    کد پیشواز همراه اول بابک مافی وای دلم
,    kod pishvaz
,   

upahang.com

آهنگ پیشواز همراه اول وای دلم از بابک مافی قطعه اول: 28296

 

وای دلم وای دلم ساده بود ♩ وای دلم وای دلم همیشه آماده ♩ بود دل بیچاره از چشم تو افتاده بود

کد قطعه دوم وای دلم: 28297

 

هزینه 300 تومان برای یک ماه

برای فعال سازی آوای انتظار همراه اول بابک مافی وای دلم  کد مورد نظر را با سیم کارت همراه اول به شماره ۸۹۸۹ بفرستید

برای تعویض آهنگ کد جدید را به ۸۹۸۹ ارسال کنید ،تعویض تا ۱۵ روز رایگان است







برچسب ها کد آهنگ پیشواز بابک مافی کد آهنگ پیشواز بابک مافی حواسم نیست همراه اول کد اهنگ پیشواز ایرانسل بابک مافی حواسم نیست کد اهنگ پیشواز دوست داشتم بابک مافی کد پیشواز ایرانسل بابک مافی حواسم نیست کد پیشواز بابک مافی وای دلم کد پیشواز همراه اول بابک مافی دیوانه جان کد پیشواز همراه اول بابک مافی حواسم نیست کد پیشواز همراه اول بابک مافی وای دلم kod pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو