loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز وقتی ازم دوری,    کد اهنگ پیشواز وقتی ازم دوری دنیام جهنمه همراه اول,    اهنگ پیشواز همراه اول مسیح وارش وقتی ازم دوری,  &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 805 سه شنبه 07 آبان 1398


,    کد اهنگ پیشواز وقتی ازم دوری
,    کد اهنگ پیشواز وقتی ازم دوری دنیام جهنمه همراه اول
,    اهنگ پیشواز همراه اول مسیح وارش وقتی ازم دوری
,    کد پیشواز ایرانسل وقتی ازم دوری دنیام جهنمه
,    کد اهنگ پیشواز حس میکنم عشقه همراه اول
,    کد پیشواز حال دلم با تو خوشه همراه اول
,    کد پیشواز مسیح و آرش ماه عسل همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مسیح و آرش ماه عسل
,    اهنگ پیشواز وقتی ازم دوری همراه اول
,   
,   

 

 

کد آهنگ پیشواز ”تیتراژ برنامه ماه عسل ۹۷” اثری از “آرش و مسیح”

رده: پاپ ، عرضه کننده : بییپ ، اپراتور : ایرانسل و همراه اول و رایتل

(منتشر شد)

کد آهنگ پیشواز آرش و مسیح ماه عسل 97

ایرانسل:

۵۵۱۱۳۰۳۴ ماه عسل ۹۷ آرش و مسیح

۵۵۱۱۳۰۳۵ ماه عسل ۹۷ آرش و مسیح

۵۵۱۱۳۰۳۶ ماه عسل ۹۷ آرش و مسیح

۵۵۱۱۳۰۳۷ ماه عسل ۹۷ آرش و مسیح

۵۵۱۱۳۰۳۸ ماه عسل ۹۷ آرش و مسیح

۵۵۱۱۳۰۳۹ ماه عسل ۹۷ آرش و مسیح

فعال سازی با ارسال کد به ۷۵۷۵

همراه اول :

۲۴۲۲۳ ماه عسل۱ ۹۷ آرش و مسیح

۲۴۲۲۲ ماه عسل۲ ۹۷ آرش و مسیح

۲۴۲۲۱ ماه عسل۳ ۹۷ آرش و مسیح

فعال سازی با ارسال کد به ۸۹۸۹

متن آهنگ ماه عسل ۹۷ آرش AP و مسیح :

حس میکنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده
حال و هوای من تا برنگردی برنمیگرده
وقتی ازم دوری دلتنگی رو قلب من آواره
هرجا برم فکرت حتی یه شب تنهام نمیذاره
حال دلم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه این عشقه
هر جا که میرم مقصدی با من به دنیا اومدی این عشقه
وقتی بهت فکر می کنم حس میکنم عطر تورو میگیرم
حتی من از تصور این که به من فکر می کنی میمیرم

http://mtn-music.org

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز وقتی ازم دوری کد اهنگ پیشواز وقتی ازم دوری دنیام جهنمه همراه اول اهنگ پیشواز همراه اول مسیح وارش وقتی ازم دوری کد پیشواز ایرانسل وقتی ازم دوری دنیام جهنمه کد اهنگ پیشواز حس میکنم عشقه همراه اول کد پیشواز حال دلم با تو خوشه همراه اول کد پیشواز مسیح و آرش ماه عسل همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول مسیح و آرش ماه عسل اهنگ پیشواز وقتی ازم دوری همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو