loading...

پیشواز من

  X کد پیشواز جدید - همراه اول میترسیدم احمد سلو X کد آهنگ پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز X کد پیشواز هم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 231 پنجشنبه 09 آبان 1398

 

X کد پیشواز جدید - همراه اول میترسیدم احمد سلو X کد آهنگ پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز X کد پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو به همراه متن X کد آهنگ پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو پخش انلاین X کد آوای انتظار همراه اول میترسیدم احمد سلو X کد پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو X کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 X کد آهنگ پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو جدید X کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول میترسیدم احمد سلو X کد آهنگ پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو - سایت پیشواز من X کد آوای انتظار همراه اول میترسیدم احمد سلو پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز ایرانسل X کد پیشواز جدید 98



کد آهنگ پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو

Lyrics Music Ahmad Solo Mitarsidam

کد آهنگ پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو

ترانه و شعر میترسیدم احمد سلو

ترس تو وجودم رخنه کرده بود اصلا
میدیدم این روزا رو همون اول
که میگیره چشمات جونمو از من

ترس آخرش روقلبم زخمشو زد
جونم به لب رسید وقتی میرفت



هر چی صداش میکردم برنمیگشت چرا بر نمیگشت

میترسیدم نباشی بارون بگیره میترسیدم
یه روزی پاییز بیاد و من نبینمت میترسیدم
میبینی آخرش سرم اومد از هر چی که میترسیدم

میترسیدم نباشی بارون بگیره میترسیدم
یه روزی پاییز بیاد و من نبینمت میترسیدم
میبینی آخرش سرم اومد از هر چی که میترسیدم

پیشواز - میترسیدم احمد سلو

تو همه آبروم بودی هدر دادن تو رو
من از این پاییز و بارونش طلب دارم تو رو

من از آخرای جاده خبر دارم نرو
آخه کی مثله من میتونست بلد باشه تو رو

میترسیدم همیشه سرِ تو من میجنگیدم
هر کی بود مثله من عاشقت میشد بی تقصیرم
بعد تو هر عاشقی که میدیدم میلرزیدم

میترسیدم نباشی بارون بگیره میترسیدم
یه روزی پاییز بیاد و من نبینمت میترسیدم
میبینی آخرش سرم اومد از هر چی که میترسیدم

 

 

 

 کد آهنگ پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره







برچسب ها کد پیشواز جدید همراه اول میترسیدم احمد سلو کد آهنگ پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو کد پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز کد پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو به همراه متن کد آهنگ پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو پخش انلاین کد آوای انتظار همراه اول میترسیدم احمد سلو کد پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 کد آهنگ پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو جدید کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول میترسیدم احمد سلو کد آهنگ پیشواز همراه اول میترسیدم احمد سلو سایت پیشواز من کد آوای انتظار همراه اول میترسیدم احمد سلو پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد پیشواز جدید 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو