loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول هفت آسمون سینا درخشندهKod Avaye Entezar Sina Derakhshande 7 Asemoonکد آوای انتظار همراه اول هفت آسمون سینا درخشندهاهنگ آهنگ هفت آسمون سینا درخشندهمن سر به بیابون زدم از دست تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 99 سه شنبه 03 فروردین 1400




کد آوای انتظار همراه اول هفت آسمون سینا درخشنده

Kod Avaye Entezar Sina Derakhshande 7 Asemoon

کد آوای انتظار همراه اول هفت آسمون سینا درخشنده

اهنگ آهنگ هفت آسمون سینا درخشنده

من سر به بیابون زدم از دست تو ای دل
دیوونه شده با یک نگاه این من عاقل

هی دل دل دل دل خانه ات آباد
شده حال و روز من دیوونه آخ چی بگم ای داد

ای جان جان آروم جون تک ستاره ای توو کوچمون
خنده ی قشنگ تو منو میبره هفت آسمون

جان جان آروم جون تک ستاره ای توو کوچمون
خنده ی قشنگ تو منو میبره هفت آسمون

متن آهنگ هفت آسمون سینا درخشنده

دور بشی کار میدی دستم ای وای ای وای
تحت تاثیر تو هستم ای یار ای یار

خواب و خیاله انگار که شدم گرفتار
پیشتم یک دو سه بشمار

ای جان جان آروم جون تک ستاره ای توو کوچمون
خنده ی قشنگ تو منو میبره هفت آسمون

جان جان آروم جون تک ستاره ای توو کوچمون
خنده ی قشنگ تو منو میبره هفت آسمون

ای جان جان آروم جون تک ستاره ای توو کوچمون
خنده ی قشنگ تو منو میبره هفت آسمون

جان جان آروم جون تک ستاره ای توو کوچمون
خنده ی قشنگ تو منو میبره هفت آسمون

**








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو