loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره,    کد پیشواز بمون محسن یگانه,    کد پیشواز همراه اول بمون محسن یگانه,    کد آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1418 دوشنبه 11 تیر 1397


,    کد آهنگ پیشواز محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره
,    کد پیشواز بمون محسن یگانه
,    کد پیشواز همراه اول بمون محسن یگانه
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل بمون دل من فقط به بودنت خوشه
,    کد آهنگ پیشواز محسن یگانه همراه اول
,    کد اهنگ.پیشواز محسن یگانه بمون
,    کد اهنگ بمون از محسن یگانه
,    کد پیشواز همراه اول با من غریبگی نکن
,    کد اهنگ پیشوازهمراه اول بمون از محسن یگانه
,   

کد آهنگ پیشواز همراه اول “بمون” اثری از ”محسن یگانه”

عرضه‌کننده: بییپ ، رده: موسیقی پاپ ، بیشتر : آلبوم رگ خواب

کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن یگانه بمون

برای دریافت کد پیشواز به ادامه مطلب بروید…

 

کد آهنگ پیشواز محسن یگانه

۵۴۱۱۵ / بمون / محسن یگانه

♫♫♫متن آهنگ بمون محسن یگانه ♫♫♫

کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره

می ترسه دلم بعد رفتنت بمیره

اگه خاطره هام یادم می یارن تو رو

لااقل از تو خاطره هام نرو

کی مثل من واسه تو

قلب شکسته اش می زنه

آخه کی واسه تو مثل منه

بمون دل من فقط به بودنت خوشه

من و فکر رفتنت می کشه

لحظه هام تباهه بی تو

زندگیم سیاهه بی تو نمی تونم

http://mtn-music.org/firstmusic-mohsen-yeganeh-stay/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره کد پیشواز بمون محسن یگانه کد پیشواز همراه اول بمون محسن یگانه کد آهنگ پیشواز ایرانسل بمون دل من فقط به بودنت خوشه کد آهنگ پیشواز محسن یگانه همراه اول کد اهنگ.پیشواز محسن یگانه بمون کد اهنگ بمون از محسن یگانه کد پیشواز همراه اول با من غریبگی نکن کد اهنگ پیشوازهمراه اول بمون از محسن یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو