loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشق نشدی شاهین بنانKod Pishvaz Hamrah Avall Shahin Banan Ashegh Nashodiکد آهنگ پیشواز همراه اول عاشق نشدی شاهین بنانآهنگ پیشواز همراه اول عاشق نشدی شاهین بنانساز دلم کوکه برا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 4009 یکشنبه 03 شهریور 1398




کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشق نشدی شاهین بنان

Kod Pishvaz Hamrah Avall Shahin Banan Ashegh Nashodi

کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشق نشدی شاهین بنان

آهنگ پیشواز همراه اول عاشق نشدی شاهین بنان

ساز دلم کوکه برات لک زده دل واسه صدات
یکی باش واسه کسی که یکیه برات

به سینه سنگتو زدم به جونت میخورم قسم
نمیذارم یه تارم از موهات بشه کم


عاشق نشدی بدونی چیه عشق
یه حالِ عجیب و غریبیِ عشق

عاشق نشدی وابسته بشی
از عالم و آدما دست بکشی

عاشق نشدی بدونی چیه عشق
یه حاله عجیب و غریبیه عشق

عاشق نشدی وابسته بشی
از عالم و آدما دست بکشی

ای عشق ای عشق

کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشق نشدی شاهین بنان

امشب به سرم زد دیوونه بشم
گفتم که خبردار شن مردم شهر

با من بمون عشقم سایه ات نشه کم
تا هر چی نفس هست باشیم پیشه هم من عاشقتم

عاشق نشدی بدونی چیه عشق
یه حاله عجیب و غریبیه عشق

عاشق نشدی وابسته بشی
از عالم و آدما دست بکشی

عاشق نشدی بدونی چیه عشق
یه حاله عجیب و غریبیه عشق

عاشق نشدی وابسته بشی
از عالم و آدما دست بکشی


منبع متن فراتکست

این کد بزودی در صورت انتشار ر این صفحه قرار میگیرد

با تشکر مدیر سایت پیشواز من









برچسب ها کد پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشق نشدی شاهین بنان جدید کد پیشواز جدید همراه اول عاشق نشدی شاهین بنان کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشق نشدی شاهین بنان پخش انلاین کد پیشواز جدید 98 کد پیشواز همراه اول عاشق نشدی شاهین بنان به همراه متن کد آوای انتظار همراه اول عاشق نشدی شاهین بنان پخش انلاین کد آوای انتظار همراه اول عاشق نشدی شاهین بنان کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشق نشدی شاهین بنان سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشق نشدی شاهین بنان کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول عاشق نشدی شاهین بنان کد پیشواز همراه اول عاشق نشدی شاهین بنان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو