loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز هوای جنون علیرضا قربانی,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قربانی تنهایی لیلا,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قربانی سریال پدر,&nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1075 چهارشنبه 07 فروردین 1398


,    کد آهنگ پیشواز هوای جنون علیرضا قربانی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قربانی تنهایی لیلا
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قربانی سریال پدر
,    کد پیشواز علیرضا قربانی تنهایی لیلا
,    کد پیشواز علیرضا قربانی سریال پدر
,    آهنگ پیشواز علیرضا قربانی سریال پدر
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا قربانی ای باران
,    کد پیشواز همراه اول علیرضا قربانی کیمیا
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قربانی مدار صفر درجه

به سر می دوم رو به خانه تو
که شاید بیابم نشانه تو
فتاده ز پا خسته آمده ام
که سر بگذارم به شانه تو

به یادت به هر سو نظاره کنم
ز داغت به تن جامه پاره کنم
غمت گر به جانم شرر نزند
هوای جنونم به سر نزند

امید دلم در برم بنشین
تا مگر ز دلم غم برون برود
وگر نه ز چشم نخفته من تا سپیده دمان
جوی خون برود

ز جور فلک مانده در قفسم
تا به سنگ ستم پر شکسته مرا
وگر این قفس را بر هم شکنم
تا کجا ببرد بال خسته مرا

نخیزد نغمه مستانه تو
شده پر گرد غم کاشانه تو
گرفته شعر تو روی زمین را
چرا زیر زمین شد خانه تو

به سر می دوم رو به خانه تو
که شاید بیابم نشانه تو
فتاده ز پا خسته آمده ام
که سر بگذارم به شانه تو

http://lyrics.hoomanb.com/havaye-jonoon/

,    کد آهنگ پیشواز هوای جنون علیرضا قربانی - بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز هوای جنون علیرضا قربانی کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قربانی تنهایی لیلا کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قربانی سریال پدر کد پیشواز علیرضا قربانی تنهایی لیلا کد پیشواز علیرضا قربانی سریال پدر آهنگ پیشواز علیرضا قربانی سریال پدر کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا قربانی ای باران کد پیشواز همراه اول علیرضا قربانی کیمیا کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قربانی مدار صفر درجه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو