loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل محسن یگانه,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه پخش انلاین,    کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه بهت قول میدم,  &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 806 دوشنبه 19 خرداد 1399



,    کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل محسن یگانه
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه پخش انلاین
,    کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه بهت قول میدم
,    کد آهنگ پیشواز یالان محسن یگانه برای ایرانسل
,    کد آهنگ پیشواز دیوار محسن یگانه همراه اول
,    کد پیشواز وابستگی محسن یگانه
,    کد پیشواز منو دریاب محسن یگانه
,    کد اهنگ پیشواز بیت اخر از محسن یگانه
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه من بی تو نابودم
,    Pishvazman
,   

,   

 

کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه من

 

 ۳۳۱۷۳۷۵ / من ۱ / محسن یگانه

 

 ۳۳۱۷۳۷۶ / من ۲ / محسن یگانه

 

بخشی از متن همین ترانه من محسن یگانه:

 

من تو نبودت جز اشک و حسرت

 

جز گریه کردن کاری ندارم

 

بی تو نمیشه / بی تو نمیخوام

 

حتی یه روزم دووم بیارم

 

بی تو چجوری با خاطراتت / روزا و شبها رو بگذرونم

 

خاطره هامون از خاطرت رفت / اما هنوزم دلتنگشونم

 

من / بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده

 

تو / دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده

 

میترسم از این فکری که پُرشد

 

از این سکوت و تنهایی و درد

 

کاش بعد یک عمر عادت به این درد

 

این زخم کهنه سر وا نمی کرد

 

این کوله بار تنهاییا که سنگینی کرده باز روی شونم

 

باز با خیالت تاوقتی زندم رو دوش خستم هی می کشونم

 

من / بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده

 

تو / دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده

 

من / بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده

 

تو / دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل محسن یگانه کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه بهت قول میدم کد آهنگ پیشواز یالان محسن یگانه برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز دیوار محسن یگانه همراه اول کد پیشواز وابستگی محسن یگانه کد پیشواز منو دریاب محسن یگانه کد اهنگ پیشواز بیت اخر از محسن یگانه کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه من بی تو نابودم Pishvazman
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو