loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز سامان سیف دستامون تو همه,    کد اهنگ پیشواز سامان سیف بارونه بارونه,    اهنگ پیشواز دستامون تو همه از سامان سیف,    کد آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 21 شنبه 12 بهمن 1398


,    کد اهنگ پیشواز سامان سیف دستامون تو همه
,    کد اهنگ پیشواز سامان سیف بارونه بارونه
,    اهنگ پیشواز دستامون تو همه از سامان سیف
,    کد آهنگ پیشواز های سامان سیف
,    سامان سیف اللهی
,    آهنگ پیشواز جدید سامان سیف
,    آهنگ پیشواز بارونه بارونه سامان سیف
,    اهنگ پیشواز دستامون تو همه جلو چشم همه
,    کد آهنگ پیشواز بارونه بارونه پس تو کجایی دیوونه
,    کد آهنگ پیشواز
,   

متن آهنگ سامان سیف

›──|♪♫♪|──‹

با چشای خودم دیدم این آدما بهم میگن … !
این دوتا دیوونن که منتظر بارونن
آره همینه همینی که هست … !
یه تنه شدی واسم همه کس
آره خود خود خودشه همونی که من میخوام و بس ♫•
دستامون تو همه جلو چشمای همه …♪
حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه
دستامون تو همه جلو چشمای همه … !

>─|♪♫♪|─<

حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه …♪
بارونه بارونه بارونه وای که عجب حالیه ♫•
حال من خوب نی عالیه هوا دوتایه …♪
دوست دارم تورو خیالت راحت برو … !
بگو از دست نمیدم تو هیچ حالت تورو …♪
بارونه بارونه بارونه وای که عجب حالیه … !
حال من خوب نی عالیه هوا دوتایه

دانلود آهنگ بارونه بارونه از سامان سیف

دوست دارم تورو خیالت راحت برو … !
بگو از دست نمیدم تو هیچ حالت تورو …♪
دستامون تو همه جلو چشمای همه
حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه … !
دستامون تو همه جلو چشمای همه … !
حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه ♫•
دستامون تو همه جلو چشمای همه ♫•
حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه … !

»──|♪•♪|──«

دستامون تو همه جلو چشمای همه
حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه …♪
دستامون تو همه جلو چشمای همه ♫•
حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه …♪
دستامون تو همه جلو چشمای همه
حق بده که بترسم یکی مارو چشم بزنه

 

بزودی







برچسب ها کد اهنگ پیشواز سامان سیف دستامون تو همه کد اهنگ پیشواز سامان سیف بارونه بارونه اهنگ پیشواز دستامون تو همه از سامان سیف کد آهنگ پیشواز های سامان سیف سامان سیف اللهی آهنگ پیشواز جدید سامان سیف آهنگ پیشواز بارونه بارونه سامان سیف اهنگ پیشواز دستامون تو همه جلو چشم همه کد آهنگ پیشواز بارونه بارونه پس تو کجایی دیوونه کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو