loading...

پیشواز من

محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره,کد پیشواز محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره,کد آهنگ محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 514 سه شنبه 25 دی 1397

محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره,کد پیشواز محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره,کد آهنگ محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره,کد آهنگ پیشواز محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره,

کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه بمون

۵۴۱۱۵ / بمون / محسن یگانه

بخشی از متن همین ترانه بمون محسن یگانه:

کاش که تو رو
سرنوشت ازم نگیره
می ترسه دلم
بعد رفتنت بمیره
اگه خاطراه هام
یادم می یارن تورو
لااقل
از تو خاطره هام نرو
کی مثل واسه تو
قلبِ شکستش می زنه
آخه کی
واسه تو مثل منه

بمون

دلِ من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو
زندگیم سیاهه بی تو
نمی تونم

بمون

دلِ من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو
زندگیم سیاهه بی تو
نمی تونم
کاش که تو رو
سرنوشت ازم نگیره
می ترسه دلم
بعد رفتنت بمیره
اگه خاطراه هام
یادم می یارن تورو
لااقل
از تو خاطره هام نرو
کی مثل واسه تو
قلبِ شکستش می زنه
آخه کی
واسه تو مثل منه

بمون

دلِ من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو
زندگیم سیاهه بی تو
نمی تونم بمون
دلِ من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتن تو می کشه
لحظه هام تباهه بی تو
زندگیم سیاهه بی تو
نمی تونم

https://nava.ir/pishvaz/%DA%A9%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%85%D9%88%D9%86

 







برچسب ها محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره کد پیشواز محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره سایت آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره کد آهنگ محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره کد آهنگ پیشواز محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره جدید کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز محسن یگانه کاشکی تورو سرنوشت ازم نگیره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو