loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول تو را که دیدم راغب در خدمت شما هستیم با / کد آهنگ پیشواز همراه اول من از تمام دنیا شبی بریدم تو را که دیدم مصطفی راغب در سه قطعه با پخش آنلاین Rbt Code Mci Ragheb Called To

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2525 شنبه 21 فروردین 1400

کد آوای انتظار همراه اول تو را که دیدم راغب

در خدمت شما هستیم با / کد آهنگ پیشواز همراه اول من از تمام دنیا شبی بریدم تو را که دیدم مصطفی راغب در سه قطعه با پخش آنلاین

Rbt Code Mci Ragheb Called To Ra Ke Didam With Play Online

کد آوای انتظار تو را که دیدم راغب همراه اول

چشم من پی تو گشته حیران از همه به غیر تو گریزان!!

1- کد قطعه اول: 14829

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

من از تمام دنیا شبی بریدم تو را که دیدم!!
میان چشم مستت… چه ها ندیدم تو را که دیدم◊◊

2- کد قطعه دوم: 14830

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

فرهادم که بردم از دل غم را شیرینی ولی نمیزنی دلم را!!

3- کد قطعه سوم: 14831

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

جهت خرید این پیشواز کد قطعه مورد نظر را به شماره 8989 ارسال کنید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو