loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز توی این شبای دلگیر,    آهنگ پیشواز ایرانسل توی این شبای دلگیر,    کد اهنگ پیشواز فاتح نورایی وداع اخر,  &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 423 سه شنبه 07 آبان 1398


,   
,    کد اهنگ پیشواز توی این شبای دلگیر
,    آهنگ پیشواز ایرانسل توی این شبای دلگیر
,    کد اهنگ پیشواز فاتح نورایی وداع اخر
,    کد پیشواز همراه اول فاتح نورایی عشق اول
,    کد پیشواز ایرانسل فاتح نورایی عشق اول
,    کد پیشواز فاتح نورایی عشق اول
,    کد پیشواز ایرانسل فاتح نورایی قدم زدم
,    اهنگ پیشواز وداع همراه اول
,    کد پیشواز فاتح نورایی هنوز من نرفتم
,   

کد آهنگ پیشواز ایرانسل  “فول آلبوم” اثری از “فاتح نورایی”

عرضه‌کننده: بییپ , رده : موسیقی پاپ

کد آهنگ پیشواز ایرانسل فاتح نورایی آلبوم زیبای خاص

 

ایرانسل:

۳۳۱۴۲۹۸ سخته فاتح نورایی
۳۳۱۴۲۹۹ پنجره فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۰ دست های خالی فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۱ هم غربت فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۲ دوباره برگرد فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۳ خداجون فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۴ خواب فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۵ خاطره بازی فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۶ خداحافظ فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۳ خداجون فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۶ خداحافظ فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۴ خواب فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۰ دست های خالی فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۲ دوباره برگرد فاتح نورایی
۳۳۱۱۲۷۸۴ دیوونه ای فاتح نورایی
۳۳۱۱۲۷۸۵ دیوونه ای قطعه دوم فاتح نورایی
۳۳۱۹۶۳۹ زیبای خاص فاتح نورایی
۳۳۱۴۲۹۸ سخته فاتح نورایی
۳۳۱۱۰۶۳۹ سلام فاتح نورایی
۳۳۱۱۰۶۴۰ سلام ۲ فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۱۵ شیرینم فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۹ فراموشی فاتح نورایی
۳۳۱۱۰۶۴۱ قدم زدم فاتح نورایی
۳۳۱۱۰۶۴۲ قدم زدم ۲ فاتح نورایی
۳۳۱۱۰۶۴۳ میرم از این شهر فاتح نورایی
۳۳۱۱۰۶۴۴ میرم از این شهر ۲ فاتح نورایی
۳۳۱۹۶۴۰ نجاتم بده فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۱ هم غربت فاتح نورایی
۳۳۱۴۳۰۸ وداع آخر فاتح نورایی

 

http://mtn-music.org/

https://www.bibakmusic.com

متن آهنگ وعده آخر از فاتح نورایی

توی این شبای دلگیر تو بیا پناه من باش

توی تنهایی شکستم بیا تکیه گاه من باش

دلم از غربت اینجا بی تو بدجوری گرفته

بیا می دونم که یادم هنوز از یادت نرفته

نذار اون نگاه آخر آخرین وداع ما شه

دل بده به خواهش من دستامون نذار جدا شه

دوباره منو صدا کن ببرم تا لب رویا

بی تو امروزو نمی خوام برسون منو به فردا

دوباره منو صدا کن دلمو بازم بلرزون

هر چی فانوسه بسوزون شبو از صدات بترسون

نذار این بلور اشکام طعمه ی خاک سیاه شه

من می خوام عکس من و تو توی قاب کهنه باشه

پا بذار رو چشم خیسم شیشه ی این شبو بشکن

pa bezar ro cheshm khisam shisheye in shabo beshkan

نذار عمر این جدایی برسه به مردن من

nazar omr in jodayi berese be mordan man

ترانه آهنگ وعده آخر از فاتح نورایی

بی تو امروزو نمی خوام برسون منو به فردا

دوباره منو صدا کن دلمو بازم بلرزون

هر چی فانوسه بسوزون شبو از صدات بترسون

نذار این بلور اشکام طعمه ی خاک سیاه شه

من می خوام عکس من و تو توی قاب کهنه باشه

پا بذار رو چشم خیسم شیشه ی این شبو بشکن

pa bezar ro cheshm khisam shisheye in shabo beshkan

نذار عمر این جدایی برسه به مردن من

nazar omr in jodayi berese be mordan man

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز توی این شبای دلگیر آهنگ پیشواز ایرانسل توی این شبای دلگیر کد اهنگ پیشواز فاتح نورایی وداع اخر کد پیشواز همراه اول فاتح نورایی عشق اول کد پیشواز ایرانسل فاتح نورایی عشق اول کد پیشواز فاتح نورایی عشق اول کد پیشواز ایرانسل فاتح نورایی قدم زدم اهنگ پیشواز وداع همراه اول کد پیشواز فاتح نورایی هنوز من نرفتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو