loading...

پیشواز من

      کد آهنگ پیشواز ایرانسل جنون سامان جلیلی ───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── مثل تو جایی ندیدم؛ چقد تنهایی کشیدم من آخر قصه رو میدیدم… تا حالا شده یک بارم؛ تو بهم بگی دوست دارم؟! من جز تنه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1340 دوشنبه 05 خرداد 1399

 

 

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل جنون سامان جلیلی

───┤ ♩♬♫♪ ├───

مثل تو جایی ندیدم؛ چقد تنهایی کشیدم
من آخر قصه رو میدیدم

تا حالا شده یک بارم؛ تو بهم بگی دوست دارم؟
!
من جز تنهایی چی دارم؟

اگه بد بودم واست؛ اگه قلبم زود جا زد

 

 ... به زودی

 

 

شعر : سامان جلیلی ، امیرحسین ایمانی
دیگه میرم خیالت راحت
!
چشات خیره به ساعت شد؛ دیگه وقت رفتن شد

حیف عشقی؛ که با تو حرومم شد
!
جنونه عشق تو؛ عین جنونه
!
هرکی میاد نمیمونه؛ هرکی میاد نمیتونه

ملودی : سامان جلیلی


من اینم زندگی کردم با تو

هرکی که خواست بشه جا تو؛ کو برسه تا تو

از چشمات افتادم؛ از وقتی دل دادم

حق دارم بهت وابسته شم

تنظیم قطعه : فرید ایمانی
میدونی بری، چی میکشم؟

جنونه عشق تو؛ عین جنونه
!
هرکی میاد نمیمونه؛ هرکی میاد نمیتونه

من اینم زندگی کردم با تو

هرکی که خواست بشه جا تو؛ کو برسه تا تو







برچسب ها کد آوای انتظار جنون سامان جلیلی کد آوای انتظار جنون سامان جلیلی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز رایتل جنون سامان جلیلی کد پیشواز کد پیشواز جنون سامان جلیلی کد آهنگ پیشواز جنون سامان جلیلی کد آهنگ پیشواز همراه اول جنون سامان جلیلی کد آهنگ پیشواز جنون سامان جلیلی برای رایتل پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل kod ahang pishvaz کد آهنگ پیشواز جنون سامان جلیلی رایتل کد آهنگ پیشواز ایرانسل جنون سامان جلیلی کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز جنون سامان جلیلی ایرانسل کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز جنون سامان جلیلی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز جنون سامان جلیلی همراه اول کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو