loading...

پیشواز من

تو مثل گلی ناز و خوشگلی با این همه درد ای یار درمون دلی با عشوه و ناز دل رو می بری هیچی نمی خوام ای یار وقتی با منی ♪♪♪ من به یاد تو دل سپرده ام من به عشق تو ای یار سر سپرده ام دور از تو دلم غصه ها دا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1871 جمعه 04 مهر 1399

تو مثل گلی ناز و خوشگلی
با این همه درد ای یار درمون دلی
با عشوه و ناز دل رو می بری
هیچی نمی خوام ای یار وقتی با منی
♪♪♪
من به یاد تو دل سپرده ام
من به عشق تو ای یار سر سپرده ام
دور از تو دلم غصه ها داره
با بودن تو این دل پروا نداره
♪♪♪
تو مثل گلی ناز و خشکلی
با این همه درد ای یار درمون دلی
با عشوه و ناز دل رو می بری
هیچی نمی خوام ای یار وقتی با منی
♪♪♪
ناز اون نگات ای ولا داره
چشمون سیات ای یار ماشالا داره
عاشقت شدم من با یک نگاه
عاشق کشی ام یار اندازه داره


♪♪♪
تو مثل گلی ناز و خوشگلی
با این همه درد ای یار درمون دلی
با عشوه و ناز دل رو می بری
هیچی نمی خوام ای یار وقتی با منی
♪♪♪
من با عشق تو زندگی کنم
با رقص نگات ای یار بندگی کنم
تا که زنده ام من برای تو
مدیون توام عشقم خاک پای تو
♪♪♪
تو مثل گلی ناز و خشکلی
با این همه درد ای یار درمون دلی
با عشوه و ناز دل رو می بری
هیچی نمی خوام ای یار وقتی با منی

 

 

این ترانه پیشواز ندارد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو