loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز واسه اینه که حمید عسگری,    کد پیشواز حمید عسگری همراه اول,    آهنگ پیشواز همراه اول حمید عسکری دوست دارم,    کد پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 145 شنبه 08 دی 1397


,    کد اهنگ پیشواز واسه اینه که حمید عسگری
,    کد پیشواز حمید عسگری همراه اول
,    آهنگ پیشواز همراه اول حمید عسکری دوست دارم
,    کد پیشواز همراه اول فاز فراموشی حمید عسکری
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید عسکری هوای گریه دارم
,    آهنگ پیشواز همراه اول حمید عسکری باور کن
,    آهنگ پیشواز همراه اول فاز فراموشی حمید عسکری
,    کد پیشواز همراه اول باور کن حمید عسکری
,    کد پیشواز باور کن حمید عسکری

,   

 

عکس حمید عسکری

کد پیشواز ایرانسلی :

واسه اینه که : ۷۷۱۱۶۹۲

واسه اینه که ۲ : ۷۷۱۱۶۹۳

فعال سازی با ارسال کد به ۷۵۷۵

*****

متن شعر و ترانه آهنگ :

تو فرق می کردی واسه من با همه
واسه اینه که می مردم واسه تو
توی نگاهت یه حس غریبی
می گفت که دارم می شم عاشق تو
جون منی ، آخه عمر منی
چه جوری بگم می میرم واسه تو
توی چشام که نگاه بکنی
می بینی که دارم می شم عاشق تو
واسه اینه که می مردم واسه چشمات
واسه اینه که می میرم واسه نگات
واسه اینه همه وجودم شده بودی
نذار بازم بمونم تو حسرت نگات
فرقتو، قلبو، احساس قشنگته که منو این جوری دیوونه کرده
حس عجیبه خواستن چشماته که تا ابد تو دلم لونه کرده
دستای گرمتو ازم نگیری که مرهم قلبی که پر درده
باز دوباره زل بزن تو چشام که دوری تو منو دیوونه کرده

http://www.biacafe.ir/8246-hamid-askari-song-is-merry-code-for-mtn.html







برچسب ها کد اهنگ پیشواز واسه اینه که حمید عسگری کد پیشواز حمید عسگری همراه اول آهنگ پیشواز همراه اول حمید عسکری دوست دارم کد پیشواز همراه اول فاز فراموشی حمید عسکری کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید عسکری هوای گریه دارم آهنگ پیشواز همراه اول حمید عسکری باور کن آهنگ پیشواز همراه اول فاز فراموشی حمید عسکری کد پیشواز همراه اول باور کن حمید عسکری کد پیشواز باور کن حمید عسکری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو