loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز عبور محسن یگانه,    کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه عبور,    کد پیشواز همراه اول محسن یگانه عبور,    اهنگ پیشواز محسن یگانه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 167 سه شنبه 24 دی 1398


,    کد اهنگ پیشواز عبور محسن یگانه
,    کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه عبور
,    کد پیشواز همراه اول محسن یگانه عبور
,    اهنگ پیشواز محسن یگانه همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول محسن یگانه پخش انلاین
,    کد پیشواز محسن یگانه
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول محسن یگانه فکر تو
,    کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه بهت قول میدم
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن یگانه با پخش انلاین
,    kod pishvaz

من یه خونه روی آب طرد و سرد و بی پناه من یه مقصدم ولی همیشه اشتباه
من یه ابر بی بخار یه غرور زیر پا آدمای زندگیمو اعتماد نا به جا
آدما میان برن که رد بشم به زور رهگذر شدن همه هی عبور و هی عبور

سرنوشتمو ببین مهربونترینشون غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون
پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت

سرنوشتمو ببین مهربونترینشون غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون
پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت

تکست آهنگ عبور محسن یگانه

وعده های رو هوا وعده های رو هوس از یه جا به بعد دلو باورای من شکست
هی شکستو هی شکست اعتماد نیمه جون از سکوت تو سرم زخم حرف اینو اون
ترسم از غریبه هاست وقتی آشنا بشن حسرتو یه رد پاست آخرش برای من

سرنوشتمو ببین مهربونترینشون غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون
پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت

سرنوشتمو ببین مهربونترینشون غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون
پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت

 

 

IIII ….PishvazMan….IIII

II*IIـ.ــــــــــ,    کد اهنگ پیشواز عبور محسن یگانهـــــــ.ـII*IIـ|

+|+درخواستی کاربران – پخش بزودی - هنوز منتشر نشده / جهت اطلاع رسانی+|+

ـ|=ـــــــ,    کد اهنگ پیشواز عبور محسن یگانهــــ=|ـ







برچسب ها کد اهنگ پیشواز عبور محسن یگانه کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه عبور کد پیشواز همراه اول محسن یگانه عبور اهنگ پیشواز محسن یگانه همراه اول کد پیشواز همراه اول محسن یگانه پخش انلاین کد پیشواز محسن یگانه کد اهنگ پیشواز همراه اول محسن یگانه فکر تو کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه بهت قول میدم کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن یگانه با پخش انلاین kod pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو