loading...

پیشواز من

هرجای شهرو میگردم ما با هم خاطره داریم آخر عمرمه اون روز که ازم چشم برداری…. الان تو همون خیابونم که با هم راه میرفتیم اگه این آدما میذاشتن تا خود ماه میرفتیم… مگه کل این دنیا چندتا مثل تو داره بیا که

♥حسـ ــین♥ بازدید : 59 یکشنبه 26 بهمن 1399

هرجای شهرو میگردم ما با هم خاطره داریم آخر عمرمه اون روز که ازم چشم برداری….
الان تو همون خیابونم که با هم راه میرفتیم اگه این آدما میذاشتن تا خود ماه میرفتیم…
مگه کل این دنیا چندتا مثل تو داره بیا که این دلم بی تو تنهاس بی کس و کاره …

1- کد قطعه اول: 47934

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

منو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هرجایی ببر نگهش دار پیش خودته…
میدونی من فقط دلم میخواست خودتو دلم خوشه به بودن تو نبینم هیچکسیو دورت…

2- کد قطعه دوم: 47935

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

خرید این پیشواز با ارسال کد قطعه به شماره 8989

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول هر جای شهر علی یاسینی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو