loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول تو فرق داری امو بندKod pishvaz Hamrah aval Emo Band To Fargh Dariکد آوای انتظار پیشواز همراه اول تو فرق داری امو بندمتن آهنگ تو فرق داری امو بندحس میکنم خیلی فرق کردیم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 71 سه شنبه 11 آذر 1399



کد آوای انتظار پیشواز همراه اول تو فرق داری امو بند

Kod pishvaz Hamrah aval Emo Band To Fargh Dari

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول تو فرق داری امو بند

متن آهنگ تو فرق داری امو بند

حس میکنم خیلی فرق کردیم با قبل
که نمیتونیم از هم دیگه دور باشیم یه شب

به تو بدجوری عادت کرده دلم
افتاده قلبم با دیدن تو به تاب و تب

عشق و حال یعنی شبا کنار تو
من خیره بشم به اون صورت ماه تو

فازمونو کسی درک نکنه و
بریم بالاتر از ابرا بشی ستاره تو

بگیرم دستتو هی توو دستم غمت نباشه تا وقتی هستم
واسم بمونی تو مهربونم تویی آرامش قلب خستم

تو فرق داری واسه من با هر کی باید تو سلطان قلب من شی
باشی که همه چی رو به راهه تو زندگیم باید جدی تر شی

تکست آهنگ تو فرق داری امو بند

شهر خاموش دل من رو برق چشمای تو روشن کرد
وقتی نزدیکم میشی بیشتر هر دفعه میوفتم به قلب درد

دلم میخواد یه جای دورو بزنیم با هم دیگه بیرون
جر منو تو نباشه هیشکی راه بیوفتیم تو دل بارون

بگیرم دستتو هی توو دستم غمت نباشه تا وقتی هستم
واسم بمونی تو مهربونم تویی آرامش قلب خستم

تو فرق داری واسه من با هر کی باید تو سلطان قلب من شی
باشی که همه چی رو به راهه تو زندگیم باید جدی تر شی

کد - بزودی - درصورت انتشار در سایت درج میشود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو