loading...

پیشواز من

کد پیشواز همراه اول احمد صفایی حیف شد,کد آهنگهای پیشواز همراه اول احمد صفایی حیف شد,کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی حیف شد جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی حیف شد,کد آهنگ هم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 441 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398

کد پیشواز همراه اول احمد صفایی حیف شد,کد آهنگهای پیشواز همراه اول احمد صفایی حیف شد,کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی حیف شد جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی حیف شد,کد آهنگ همراه اول احمد صفایی حیف شد,سایت آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول احمد صفایی حیف شد,همراه اول احمد صفایی حیف شد,

 

از نگاه تو دارم دور میشم غم به جای تو یه دم میاد پیشم تو سرم اینه که بعد تو چی میشم
دلخورم از سرنوشتی که عمر من رفت پای عشقی که قرار نبود سهمِ من بشه

راه قلبتو با قلبِ من یکی کن حاله من بی تو خرابه فکری کن که از تمومه دنیا دست کشیدم
دوری دلخراشه واسم سخته جام تو قلبه تو نباشه اگه نبینمت عمرم آخراشه

تکست آهنگ حیف شد احمد صفایی

کی شد که منو تو حرفِ همو بفهمیم
حیف شد میشد جای غم بگیم بخندیم طی شد نشد به هم دل ببندیم
سرد شد تبِ عشقه منو تو غمت درد شد دله تو مردد شد به سادگی ازم رد شد

راه قلبتو با قلبِ من یکی کن حاله من بی تو خرابه فکری کن که از تمومه دنیا دست کشیدم
دوری دلخراشه واسم سخته جام تو قلبه تو نباشه اگه نبینمت عمرم آخراشه

کی شد که منو تو حرفِ همو بفهمیم
حیف شد میشد جای غم بگیم بخندیم طی شد نشد به هم دل ببندیم
سرد شد تبِ عشقه منو تو غمت درد شد دله تو مردد شد به سادگی ازم رد شد

**

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی حیف شد

                                                       

29029        حیف شد2     احمد صفایی

29028        حیف شد1     احمد صفایی







برچسب ها کد پیشواز همراه اول احمد صفایی حیف شد کد آهنگهای پیشواز همراه اول احمد صفایی حیف شد کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی حیف شد جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد صفایی حیف شد کد آهنگ همراه اول احمد صفایی حیف شد سایت آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول احمد صفایی حیف شد همراه اول احمد صفایی حیف شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو