loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ همراه اول حسین توکلی منو ببخش,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز همراه اول حسین توکلی منو ببخش,همراه اول حسین توکلی منو ببخش,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز همراه اول حسین توکلی م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 19 دوشنبه 08 بهمن 1397

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ همراه اول حسین توکلی منو ببخش,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز همراه اول حسین توکلی منو ببخش,همراه اول حسین توکلی منو ببخش,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز همراه اول حسین توکلی منو ببخش,کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین توکلی منو ببخش,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حسین توکلی منو ببخش,کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین توکلی منو ببخش جدید,

متن آهنگ منو ببخش از حسین توکلی

منو ببخش اگه برات اونی که خواستی نشدم

یه دنیا حرف داشتم ولی حرفامو ریختم تو خودم

با اینکه بد شدم ولی دله منو نمیشکنی هنوز به فکر چشمای همیشه بیداره منی

بارونیه هوایه من یه کاری کن برای من بذار درایه بسته وا شه

baroniye havaye man ye kari kon baraye man bezar daraye baste va she

من با یه کوله بار غم بازم سراغت اومدم که قلبه من پیشه تو جا شه

man ba ye kole bar gham bazam soraghet omadam ke ghalb man pishe to jashe

کنار من بودی ولی چرا ندیدمت ببخش دل نگرونه من شدی اضافه شد غمت ببخش

حاله منو عوض کنو به لحظه هام نفس بده قلبمو میدم به نگاهت قلبمو ساده پس نده

بارونیه هوایه من یه کاری کن برای من بذار درایه بسته وا شه

baroniye havaye man ye kari kon baraye man bezar daraye baste va she

من با یه کوله بار غم بازم سراغت اومدم که قلبه من پیشه تو جا شه

man ba ye kole bar gham bazam soraghet omadam ke ghalb man pishe to jashe

ترانه آهنگ منو ببخش از حسین توکلی

بارونیه هوایه من یه کاری کن برای من بذار درایه بسته وا شه

من با یه کوله بار غم بازم سراغت اومدم که قلبه من پیشه تو جا شه

کنار من بودی ولی چرا ندیدمت ببخش دل نگرونه من شدی اضافه شد غمت ببخش

حاله منو عوض کنو به لحظه هام نفس بده قلبمو میدم به نگاهت قلبمو ساده پس نده

بارونیه هوایه من یه کاری کن برای من بذار درایه بسته وا شه

baroniye havaye man ye kari kon baraye man bezar daraye baste va she

من با یه کوله بار غم بازم سراغت اومدم که قلبه من پیشه تو جا شه

man ba ye kole bar gham bazam soraghet omadam ke ghalb man pishe to jashe

https://www.bibakmusic.com/

 

کد پیشواز همراه اول حسین توکلی منو ببخش

86859

منو ببخش 2

حسین توکلی

86858

منو ببخش

حسین توکلی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ همراه اول حسین توکلی منو ببخش کد آهنگ پیشواز کد پیشواز همراه اول حسین توکلی منو ببخش همراه اول حسین توکلی منو ببخش سایت آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز همراه اول حسین توکلی منو ببخش کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین توکلی منو ببخش کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حسین توکلی منو ببخش کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین توکلی منو ببخش جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو