loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل تعطیل شد علی پارساLyrics Music Ali Parsa Tatil Shodکد آهنگ پیشواز ایرانسل تعطیل شد علی پارساترانه و شعر تعطیل شد علی پارساعمیق فکر میکنم به این روزای سختبه اینکه تصمیمت با آیندم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 39 پنجشنبه 09 آبان 1398




کد آهنگ پیشواز ایرانسل تعطیل شد علی پارسا

Lyrics Music Ali Parsa Tatil Shod

کد آهنگ پیشواز ایرانسل تعطیل شد علی پارسا

ترانه و شعر تعطیل شد علی پارسا

عمیق فکر میکنم به این روزای سخت
به اینکه تصمیمت با آیندم چی کار کرد

عمیق فکر کن بگو چی موند از
خاطراتم نمیدونم من چندمین اشتباتم

با خودم راه میرم بی هدف بی مقصد
فکرشم نکرده بودم نه حتی یک درصد

که انقده راحته راحت گذشتن


از من بذاری هر چی بینمونه تموم شه رسما

زندگیم تعطیل شد تو به چی پا بندی
تو اصا معلومه با خودت چند چندی

زندگیم تعطیل شد تو ازم دل کندی
تو اصا معلوم نیست با خودت چند چندی

پیشواز - تعطیل شد علی پارسا

بس که دل دل کردی دستمو ول کردی
ی شبه تمومه رویاهامو باطل کردی

معرفت داشته باش بگو لااقل
ای کاش ی دفه خودمو میذاشتم جات

زندگیم تعطیل شد تو به چی پا بندی
تو اصا معلومه با خودت چند چندی

زندگیم تعطیل شد تو ازم دل کندی
تو اصا معلوم نیست با خودت چند چندی

عمیق فکر میکنم به این روزای سخت
به اینکه تصمیمت با آیندم چی کار کرد

عمیق فکر کن بگو چی موند از
خاطراتم نمیدونم من چندمین اشتباتم

با خودم راه میرم بی هدف بی مقصد
فکرشم نکرده بودم نه حتی یک درصد



 کد آهنگ پیشواز ایرانسل تعطیل شد علی پارسا

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو