loading...

پیشواز من

برد آرامه دلم یار دلارام کو اونکه آرام برد از دلم آرام کو آنکه آرام برد عشقه منو جان کو آنکه عاشقش شدم جانانه جانان کو وای وای وای دله من شده عاشقه نگاهش وای که نمیدونستم میشم پریشونه چشاش وای وای وا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 135 دوشنبه 05 اسفند 1398

برد آرامه دلم یار دلارام کو اونکه آرام برد از دلم آرام کو
آنکه آرام برد عشقه منو جان کو آنکه عاشقش شدم جانانه جانان کو

وای وای وای دله من شده عاشقه نگاهش وای که نمیدونستم میشم پریشونه چشاش
وای وای وای دله من شده دیوونه ی اون دله دیوونه ی من اسیر مست موی اون

وای وای وای دله من شده عاشقه نگاهش وای که نمیدونستم میشم پریشونه چشاش
وای وای وای دله من شده دیوونه ی اون دله دیوونه ی من اسیر مست موی اون

 

 

تکست آهنگ دلارام حمید هیراد و پازل باند

من یه حسه عاشقانه در تو , تو یه عشقه جاودانه در من
من بی بالو پرم بدونه رویات بی تاجه سرم بدونه دنیات

من با تو خوشم که بیقراره دلم من با تو خوشم آروم نداره دلم بیقرارتم یار
من با تو خوشم که بیقراره دلم من با تو خوشم آروم نداره دلم بیقرارتم یار

وای وای وای دله من شده عاشقه نگاهش وای که نمیدونستم میشم پریشونه چشاش
وای وای وای دله من شده دیوونه ی اون دله دیوونه ی من اسیر مست موی اون

وای وای وای دله من شده عاشقه نگاهش وای که نمیدونستم میشم پریشونه چشاش
وای وای وای دله من شده دیوونه ی اون دله دیوونه ی من اسیر مست موی اون

من با تو خوشم که بیقراره دلم من با تو خوشم آروم نداره دلم بیقرارتم یار
من با تو خوشم که بیقراره دلم من با تو خوشم آروم نداره دلم بیقرارتم یار

 

کد پیشواز رایتل حمید هیرادو پازل بنددلارام
دلارام ۱ ۱۶۰۲۳۳۶ حمید هیراد و پازل باند
دلارام ۲ ۱۶۰۲۳۳۷ حمید هیراد و پازل باند
دلارام ۳ ۱۶۰۲۳۳۸ حمید هیراد و پازل باند
دلارام ۴ ۱۶۰۲۳۳۹ حمید هیراد و پازل باند







برچسب ها کد آهنگ پیشواز حمید هیراد و پازل بند دلارام ایرانسل کد آهنگ پیشواز حمید هیراد و پازل بند دلارام پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل حمید هیراد و پازل بند دلارام کد آهنگ پیشواز حمید هیراد و پازل بند دلارام برای رایتل پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل کد پیشواز کد آهنگ پیشواز رایتل حمید هیراد و پازل بند دلارام کد آوای انتظار حمید هیراد و پازل بند دلارام کد آوای انتظار حمید هیراد و پازل بند دلارام پخش انلاین کد آهنگ پیشواز حمید هیراد و پازل بند دلارام رایتل کد آهنگ پیشواز رایتل کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید هیراد و پازل بند دلارام کد پیشواز حمید هیراد و پازل بند دلارام کد آهنگ پیشواز حمید هیراد و پازل بند دلارام همراه اول Kod pishvaz کد آهنگ پیشواز حمید هیراد و پازل بند دلارام کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو