loading...

پیشواز من

کد پیشواز همراه اول آهنگ چه خبره علی سفلیKod pishvaz Ali Sofla Che Khabareکد پیشواز همراه اول آهنگ چه خبره علی سفلیترانه و شعر آهنگ چه خبره علی سفلیتو اومدی و اختیار قلبمو ازم گرفتیحالا که عاشقت شدم ی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3107 یکشنبه 17 فروردین 1399



کد پیشواز همراه اول آهنگ چه خبره علی سفلی

Kod pishvaz Ali Sofla Che Khabare

کد پیشواز همراه اول آهنگ چه خبره علی سفلی

ترانه و شعر آهنگ چه خبره علی سفلی

تو اومدی و اختیار قلبمو ازم گرفتی
حالا که عاشقت شدم یه وقت بهم نگی که نگفتی


شدم مست دو چشمات آخ دلم میره واسه حرفات
نمیذارم دیگه عمرا توی قلبم یکی بیادو بشینه جات

بگو با این دیوونه میمونی عشقم همیشه
دل عاشق این چیزا رو آخه حالیش نمیشه

تو با چشمات جادو کردی دلو موندم چی بگم
یکم آروم چه خبره امون از دست دلم

تکست آهنگ چه خبره علی سفلی

شدی ستاره ی توو آسمونم دیگه بی تو نمیتونم
آخه وصل به تو جونم مهربونم

تو پای ثابت قلب دیوونم شدی دیگه نمیتونم
به جون جفتمون بگذرم از تو نمیتونم

بگو با این دیوونه میمونی عشقم همیشه
دل عاشق این چیزا رو آخه حالیش نمیشه

تو با چشمات جادو کردی دلو موندم چی بگم
یکم آروم چه خبره امون از دست دلم





کد بزودی .......................










برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز چه خبره علی سفلی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز چه خبره علی سفلی همراه اول کد آهنگ پیشواز چه خبره علی سفلی کد پیشواز همراه اول کد آوای انتظار چه خبره علی سفلی Kod pishvaz کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار چه خبره علی سفلی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز چه خبره علی سفلی ایرانسل کد پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه خبره علی سفلی کد آهنگ پیشواز رایتل کد آهنگ پیشواز چه خبره علی سفلی برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول چه خبره علی سفلی کد آهنگ پیشواز چه خبره علی سفلی رایتل کد آهنگ پیشواز رایتل چه خبره علی سفلی کد پیشواز چه خبره علی سفلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو