loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز به هم نمی رسیم سعید شهروز,    کد پیشواز ایرانسل سعید شهروز,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سعید شهروز دلم گرفته اسمون,    کد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 470 سه شنبه 03 دی 1398


,    کد آهنگ پیشواز به هم نمی رسیم سعید شهروز
,    کد پیشواز ایرانسل سعید شهروز
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سعید شهروز دلم گرفته اسمون
,    کد پیشواز دلم گرفته اسمون از سعید شهروز
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول دلم گرفته اسمون
,    کدپیشواز همراه اول دلم گرفته آسمون
,    کد پیشواز اره عاشقتم سعید شهروز
,    Kod pishvazman.Rozblog.com
,   

کد پیشواز انتظار همراه اول سعید شهروز به هم نمی رسیم

۸۶۷۵۶ / به هم نمی رسیم ۱ / سعید شهروز

۸۶۷۵۷ / به هم نمی رسیم ۲ / سعید شهروز

۸۶۷۵۸ / به هم نمی رسیم ۳ / سعید شهروز

بخشی از متن همین ترانه به هم نمی رسیم سعید شهروز :

به قد موهای سرت توی دلم درد و غمه

توی دلم درد و غمه

توی دلم درد و غمه

هرچی بگم که زندگی با من چه ها کرده کمه

با من چه ها کرده کمه

با من چه ها کرده کمه

حقیقت تلخ منه ذره به ذره سوختم

رفتنه بی رسیدنه تموم زندگی من

امید چی بهت بدم وقتی به هم نمیرسیم

چقد ازت مهلت بخوام زیاد کم نمیرسیم

دنیا رو واسه تو میخوام بی تو برام یه زندونه

خودمو می کشم کنار فرصتی واست بمونه

یه روز بی تو بودنم یه عمر منو پیر میکنه

اینجور نگاه نکن بهم دلم و زنجیر میکنه

گریه نکن تقدیر ما تن به شکست دادنه

کاشکی بدونی قلب من داره چطور میزنه

چه دردیه تو سینه یه کوه تو هر نفسه

اشکاتو طاقت ندارم نه دیگه واسه من بسه

تو جایی که دل ندارن عشق از گناه بدتره

حتی خیالم دلمو تا شهر تو نمی بره

 

https://navatv.com/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز به هم نمی رسیم سعید شهروز کد پیشواز ایرانسل سعید شهروز کد آهنگ پیشواز ایرانسل سعید شهروز دلم گرفته اسمون کد پیشواز دلم گرفته اسمون از سعید شهروز کد اهنگ پیشواز همراه اول دلم گرفته اسمون کدپیشواز همراه اول دلم گرفته آسمون کد پیشواز اره عاشقتم سعید شهروز Kod pishvazman.Rozblog.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو