loading...

پیشواز من

Rbt Code Irancell Shahin Banan Called Deltangi1- قطعه اول پیشواز ایرانسل دلتنگی: ۳۳۱۱۵۱۴۰ “وسطای شب دلم تنگ میشه … صبح تا پا میشم دلم تنگه میشه” بارون که میشه اصلا همیشه … دلم تنگ میشه واسه تو” “دوتا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 73 دوشنبه 18 اسفند 1399

Rbt Code Irancell Shahin Banan Called Deltangi

کد آهنگ پیشواز ایرانسل شاهین بنان دلتنگی

1- قطعه اول پیشواز ایرانسل دلتنگی: ۳۳۱۱۵۱۴۰
“وسطای شب دلم تنگ میشه … صبح تا پا میشم دلم تنگه میشه”
بارون که میشه اصلا همیشه … دلم تنگ میشه واسه تو”
“دوتا عاشقو وقتی میبینم … هرجا که میرم هر جا میشینم”

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

2- کد قطعه دوم اهنگ دلتنگی: ۳۳۱۱۵۱۴۱

” زندگی منی زندگیمی زندگی که میدونی یعنی چی”
“یکی منمو یکی توییو … یک بدون یکی میشه هیچی”
میمیریم ببینیم کسیو به جای هم … بیا تا بگیری غمو از صدای من “

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

روش فعال سازی: ارسال کد به 7575

قیمت: 500 تومان

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو