loading...

پیشواز من

متن آهنگ علی سرپوشی به نام سوز سرما گمونم غصه داری گمونم گوشه گیری خیالم مثل من شب ها دل شوره میگیری توهم جایی واسه موندن تو این شب های سرد داری یا نه گمونم سر تو مثل من تو هم خرابه میزاری گمون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 17 جمعه 02 خرداد 1399

متن آهنگ علی سرپوشی به نام سوز سرما

گمونم غصه داری

گمونم گوشه گیری

خیالم مثل من شب ها دل شوره میگیری

توهم جایی واسه موندن تو این شب های سرد داری یا نه

گمونم سر تو مثل من

تو هم خرابه میزاری

گمونم غصه داری

گمونم گوشه گیری

توهم جایی واسه موندن تو این شب های سرد داری یا نه

صبح از سوز این سرما بلند میشم میبینم

دوباره فکر تو امد

چرا آروم نمیگرم

چرا اروم نمگیرم

تو این روزای پر حسرت

چرا باید به جای عشق تو این ده پر شه از نفرت

چرا هر روز و هر لحظه

تو فکرم توی افکارم

باید حرف کسی باشه

که از اونم بدجوری بیزارم

درسته از تو بیزارم

درسته خیلی گریه دارم

ولی بازم ته قلبم

تو رو خیلی دوست دارم

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول علی سرپوشی سوز این سرما

37706    سوز این سرما2        علی سرپوشی

37705    سوز این سرما علی سرپوشی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول علی سرپوشی سوز این سرما کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز علی سرپوشی سوز این سرما همراه اول کد آهنگ پیشواز علی سرپوشی سوز این سرما کد آهنگ پیشواز رایتل علی سرپوشی سوز این سرما کد پیشواز علی سرپوشی سوز این سرما کد آوای انتظار علی سرپوشی سوز این سرما کد آهنگ پیشواز علی سرپوشی سوز این سرما ایرانسل کد آهنگ پیشواز علی سرپوشی سوز این سرما پخش انلاین کد پیشواز کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار علی سرپوشی سوز این سرما پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی سرپوشی سوز این سرما کد پیشواز همراه اول kod ahang pishvaz کد آهنگ پیشواز علی سرپوشی سوز این سرما برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز علی سرپوشی سوز این سرما رایتل کد آهنگ پیشواز ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو