loading...

پیشواز من

ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی,کد پیشواز ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ ایرانسل دوست دار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 77 شنبه 06 بهمن 1397

ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی,کد پیشواز ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی,

 

 

امروز پر از شوق چشمای من
با تو پر از عشق روزای من
نبض من داره با نفسات میزنه
قلب من تو هر تپش صدات میزنه
چشم من پر از برق نگاه تو
قلب من همیشه چشم به راه تو
دوست دارم
خیلی دلم تنگه برات
جونم بسته به اون چشات
میمیرم واسه خندهات
دوست دارم ، دوست دارم
تو رو حتی بیشتر از خودم
میمیرم دورشم ازت یکم
من تا دیدم عاشقت شدم
دوستت دارم
چشم من پر از برق نگاه تو
قلب من همیشه چشم به راه تو
دوست دارم
خیلی دلم تنگه برات
جونم بسته به اون.چشات
میمیرم واسه خندهات
دوست دارم ، دوست دارم
تو رو حتی بیشتر از خودم
میمیرم دورشم ازت یکم
من تا دیدم عاشقت شدم
دوستت دارم

https://nex1music.ir/l

 

کد پیشواز ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی

55111172 دوست‌‍‌‌‌ دارمت -  میثم ابراهیمی 


http://rbt-web.blog.ir/







برچسب ها ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی کد پیشواز ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگهای پیشواز ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی کد آهنگ پیشواز سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوست دارم میثم ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو