loading...

پیشواز من

    کد آوای انتظار پیشواز همراه اول بهراد شهریاری عشق لجباز کد آهنگ پیشواز همراه اول بهراد شهریاریعشق لجباز کد آوای انتظار بهراد شهریاری عشق لجباز *** Kod ahang pishvaz Behrad Shahriar

♥حسـ ــین♥ بازدید : 49 سه شنبه 06 آبان 1399

 

 

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول بهراد شهریاری عشق لجباز

کد آهنگ پیشواز همراه اول بهراد شهریاریعشق لجباز

کد آوای انتظار بهراد شهریاری عشق لجباز

***

Kod ahang pishvaz Behrad Shahriari

Kod avaye entezar hamrah aval Behrad Shahriari

;n H,hd hkjzhv fivhn aivdhvd \da,hc ilvhi h,g fivhn aivdhvd

www.Pishvazman.rozblog.com

+------------------------------------------------+

کد :

75309   عشق لجباز2    بهراد شهریاری

75308   عشق لجباز1    بهراد شهریاری

یکی مثله من اینجوری دیوونه یکی مثله تو آرامشه جونه
تو که جونمی پس دیگه چی میخوای پاک دلمو میبری تو ای وای

نفسم بندته گیره یه لبخندته دیگه این بار چته عشقه لجباز
دله من وصله بهت خیلی یه دنده ست دلت چه بگم من بهت عشقه لجباز , عشقه لجباز

تکست آهنگ عشق لجباز بهراد شهریاری

مثله عادتی سخته آخه ترکت نگو واسه ما راه نداره قلبت
با این کارا که دل زده هه نمیشم پس باید باشی پیشم

نفسم بندته گیره یه لبخندته دیگه این بار چته عشقه لجباز
دله من وصله بهت خیلی یه دنده ست دلت چه بگم من بهت عشقه لجباز , عشقه لجباز

نفسم بندته گیره یه لبخندته دیگه این بار چته عشقه لجباز
دله من وصله بهت خیلی یه دنده ست دلت چه بگم من بهت عشقه لجباز , عشقه لجباز

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو