loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز غریبه اشنا گوگوش,کد آهنگ پیشواز جدید غریبه اشنا گوگوش,غریبه اشنا گوگوش,کد آهنگ پیشواز غریبه اشنا گوگوش جدید,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز غریبه ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1914 پنجشنبه 27 دی 1397

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز غریبه اشنا گوگوش,کد آهنگ پیشواز جدید غریبه اشنا گوگوش,غریبه اشنا گوگوش,کد آهنگ پیشواز غریبه اشنا گوگوش جدید,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز غریبه اشنا گوگوش,کد آهنگ غریبه اشنا گوگوش,کد پیشواز غریبه اشنا گوگوش,

تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی

تو با اسب سفید مهربونی اومدی

تو از دشتای دور و جاده های پر غبار

برای هم صدایی هم زبونی اومدی

تو از راه میرسی پر از گرد و غبار

تموم انتظار میاد همرات بهار

چه خوبه دیدنت چه خوبه موندنت

چه خوبه پاک کنم غبار و از تنت

غریب آشنا دوست دارم بیا

منو همرات ببر به شهر قصه ها

بگیر دست منو تو اون دستات

چه خوبه سقفمون یکی باشه با هم

بمونم منتظر تا برگردی پیشم

تو زندونم با تو من آزادم

تو از شهر غریبه بی نشونی اومدی

تو با اسب سفید مهربونی اومدی

تو از دشتای دور و جاده های پر غبار

برای هم صدایی هم زبونی اومدی

تا از راه میرسی پر از گرد و غبار

تموم انتظار میاد همرات بهار

چه خوبه دیدنت چه خوبه موندنت

چه خوبه پاک کنم غبار و از تنت

غریب آشنا دوست دارم بیا

میشینم میشمرم روزا و لحظه ها

تا برگردی بیای بازم اینجا

چه خوبه سقفمون یکی باشه با هم

بمونم منتظر تا برگردی پیشم

تو زندونم با تو من آزادم
http://www.gap8.ir/goo-11/

کد اهنگ پیشواز غریبه اشنا گوگوش - ساخته نشده چون خوانندش غیر مجازه - این مطلب برای اگاهی کاربران منتشر شد







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز غریبه اشنا گوگوش کد آهنگ پیشواز جدید غریبه اشنا گوگوش غریبه اشنا گوگوش کد آهنگ پیشواز غریبه اشنا گوگوش جدید سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز غریبه اشنا گوگوش کد آهنگ غریبه اشنا گوگوش کد پیشواز غریبه اشنا گوگوش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو