loading...

پیشواز من

  یاد دستم که به دسته تو رسید یا قلبی که تپید یاد بارون که منو پیش تو دید یاد اون شب تو خیابون بخیر یاد بارون بخیر یاد حسی که نمونده تو دلامون بخیر دل دیوونه دارم  دل دیوونه…

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 شنبه 15 تیر 1398

 

یاد دستم که به دسته تو رسید

یا قلبی که تپید

یاد بارون که منو پیش تو دید

یاد اون شب تو خیابون بخیر

یاد بارون بخیر

یاد حسی که نمونده تو دلامون بخیر

دل دیوونه دارم

 

دل دیوونه…

حس بارونو دارم

حس بارونو…

حس بارونو دارم

اروم اروم روی عکسات میبارم

دل دیوونه دارم

حس بارونو دارم

اروم اروم روی شونه ات میبارم

لالالالالا

دل دیوونه

لالالالالا

حس بارون

….

از تحمل نبودنت با یه دنیا خستگی

از تولدی که تو یادت میره تبریک بگی

از یه حسی که میمونه تا همیشه تو دلم

وقتی که دیگه مهم نیست برای تو چی بگم

مهم نیست

مهم نیست

دل دیوونه دارم

دل دیوونه…

حس بارونو دارم

حس بارونو…

حس بارونو دارم

اروم اروم روی عکسات میبارم

دل دیوونه دارم

حس بارونو دارم

اروم اروم روی شونه ات میبارم

لالالالالا

دل دیوونه

لالالالالا

حس بارون

musicbambo.org

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک مافی حس بارون

----------------------------------------

منتشر شده از سایت پیشواز من

=Pishvazman.rozblog.com=

----------------------------------------

 

85381            حس بارون2   بابک مافی

85380            حس بارون      بابک مافی







برچسب ها همراه اول بابک مافی حس بارون کد پیشواز آهنگ همراه اول بابک مافی حس بارون کد آوای انتظار همراه اول بابک مافی حس بارون کد آهنگ پیشواز کد پیشواز همراه اول بابک مافی حس بارون کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول بابک مافی حس بارون کد پیشواز همراه اول بابک مافی حس بارون کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک مافی حس بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو