loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول نفس علی عباسی,کد پیشواز همراه اول نفس علی عباسی,کد آهنگ همراه اول نفس علی عباسی,کد آهنگ پیشواز همراه اول نفس علی عباسی,کد آهنگ پیشواز,همراه اول نفس علی عباسی,سایت پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 228 چهارشنبه 08 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول نفس علی عباسی,کد پیشواز همراه اول نفس علی عباسی,کد آهنگ همراه اول نفس علی عباسی,کد آهنگ پیشواز همراه اول نفس علی عباسی,کد آهنگ پیشواز,همراه اول نفس علی عباسی,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول نفس علی عباسی جدید,کد آهنگهای پیشواز همراه اول نفس علی عباسی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,


کد آهنگ پیشواز همراه اول نفس علی عباسی


همراه اول

۴۲۵۷۹ نفس ۱





۴۲۵۸۰ نفس ۲





فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۸۹۸۹

&&
♫ متن آهنگ نفس علی عباسی ♫

کاری به کار تو ندارم نرو
من که روی چشمام میذارم تو رو
تو تکیه گاهی واسه من آخه هنوزم
مرگه برام این زندگی بی تو یه روزم
بمون تا نذاری بسوزم
مهره مار روزگارمی عشق موندگارمی نفس
واسه تو مردنم برای من یه اتفاق سادس
مهره مار روزگارمی عشق موندگارمی نفس
واسه تو مردنم برای من یه اتفاق سادس
♫ ♫ ♫ ♫
کد اهنگ پیشواز همراه اول علی عباسی نفس

♫ ♫ ♫ ♫
از عشق بدجوری مریضم بمون
جونم بهت بستس عزیزم بمون
وابستم اندازه نفس کشیدن
تکیه زدی به تاج و تخت این دل من
کی بیشتر دیوونه ست تو یا من
مهره مار روزگارمی عشق موندگارمی نفس
واسه تو مردنم برای من یه اتفاق سادس
مهره مار روزگارمی عشق موندگارمی نفس
واسه تو مردنم برای من یه اتفاق سادس





منبع
mtn-music.org







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول نفس علی عباسی کد پیشواز همراه اول نفس علی عباسی کد آهنگ همراه اول نفس علی عباسی کد آهنگ پیشواز همراه اول نفس علی عباسی کد آهنگ پیشواز همراه اول نفس علی عباسی سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز همراه اول نفس علی عباسی جدید کد آهنگهای پیشواز همراه اول نفس علی عباسی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو