loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول دارم از دست میرم شایان اشراقیKod pishvaz hamrah aval Shayan Eshraghi Daram Az Dast Miramکد آهنگ پیشواز همراه اول دارم از دست میرم شایان اشراقیترانه و شعر آهنگ دارم از دست میرم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 193 یکشنبه 13 مهر 1399




کد آهنگ پیشواز همراه اول دارم از دست میرم شایان اشراقی

Kod pishvaz hamrah aval Shayan Eshraghi Daram Az Dast Miram

کد آهنگ پیشواز همراه اول دارم از دست میرم شایان اشراقی

ترانه و شعر آهنگ دارم از دست میرم شایان اشراقی

گفتم بری هر کی بیاد فیکه
رفتی همین نزدیکیا مث که
آخه همش احساست میکنم

تو عشقت و خاطره هات غرقم
صدام کردی یا که صدات کردم
آخه همش احساست میکنم

تو مرگ نداری واسه این دل من
میبینی این دیوونه ریخته بهم
د لعنتی زود بیا دیره یکم دارم از دست میرم

یه بازی ساده برات بودم
نه عاشقم بودی نه آلودم
از اولم از تو سوا بودم دارم از دست میرم

تکست آهنگ دارم از دست میرم شایان اشراقی

قرارمون باشه واسه یه روز قشنگ
واسه همون روزی که عشق من بمونه همش

واسه اون روزی که نگرانی ندارم بری
توام واقعا از زیاد بودن علاقت بگی

یه جایی که پر از حال خوب باشه فقط
به جز منه دیوونه هر کسی دور باشه ازت

قرارمون یادت نره اگه میخوای بری
دیگه چاره ای جز این حرفا نیست زیادی بشی

تو مرگ نداری واسه این دل من
میبینی این دیوونه ریخته بهم
د لعنتی زود بیا دیره یکم دارم از دست میرم

یه بازی ساده برات بودم
نه عاشقم بودی نه آلودم
از اولم از تو سوا بودم دارم از دست میرم


** کد بزودی **










اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو