loading...

پیشواز من

,    کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده برداشت رفت,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده برداشت رفت,    کدپیشواز محسن ابراهیم زاده برداشت رفت, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 399 شنبه 20 مرداد 1397


,    کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده برداشت رفت
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده برداشت رفت
,    کدپیشواز محسن ابراهیم زاده برداشت رفت
,    کد پیشواز برداشت رفت
,    پیشواز ایرانسل برداشت رفت
,    کد اهنگ پیشواز برداشت رفت
,    کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده امشب
,    کد پیشواز محسن ابراهیم زاده شبگردی
,    کد اهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب
,   

کد آهنگ پیشواز ”برداشت رفت” اثری از محسن ابراهیم زاده

رده: پاپ ، عرضه کننده : بییپ ، اپراتور : ایرانسل و همراه اول و رایتل

کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده برداشت رفت

ایرانسل:

بزودی… برداشت رفت محسن ابراهیم زاده

(فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۷۵۷۵)

همراه اول :

بزودی… برداشت رفت محسن ابراهیم زاده

(فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۸۹۸۹)

رایتل:

بزودی… برداشت رفت محسن ابراهیم زاده

(فعال سازی با ارسال ON + کد آهنگ پیشواز مورد نظر به ۲۰۳۰)

 

متن آهنگ برداشت رفت محسن ابراهیم زاده :

امشب یه غم تو دلمه که باز اصلا ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صب بباره
هر کی یه روز اومد توی دل من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بودو برداشت رفت
بی قراره دلم بی تو آروم نداره نگم برات هوای شهر وقتی که نیستی حس و حال نداره یه بیماره
رفتی واسم خوشی ساعتی شد عشقت واسه من چه قیمتی شد
چقد بعد رفتنت به این دلم بی حرمتی شد …
بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
هر چی دیدم بت خندیدم هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه
نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه
بد کردی به دلم چیزی نمونده توی دلم
هر چی دیدم بت خندیدم هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه
نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه
امشب یه غم تو دلمه که باز اصلا ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صب بباره
این حجره داران را مبین این جامه دکان تو نیست

 

با سلام خدمت کاربران محترم طبق سرچ انجام شده از طرف بنده این کد پیشواز  ساخته نشده – حداقل من پیدا نکردم

 

 

http://mtn-music.org/%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%B1%D9%81%D8%AA/

 







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده برداشت رفت کد اهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده برداشت رفت کدپیشواز محسن ابراهیم زاده برداشت رفت کد پیشواز برداشت رفت پیشواز ایرانسل برداشت رفت کد اهنگ پیشواز برداشت رفت کد پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده امشب کد پیشواز محسن ابراهیم زاده شبگردی کد اهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو