loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز  دوست دارم زندگی رو جدید,کد آهنگهای پیشواز  دوست دارم زندگی رو,کد آهنگ  دوست دارم زندگی رو,کد آهنگ پیشواز جدید  دوست دارم زندگی رو, دوست دارم زندگی رو,کد آهنگ پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1619 چهارشنبه 23 آبان 1397

کد آهنگ پیشواز  دوست دارم زندگی رو جدید,کد آهنگهای پیشواز  دوست دارم زندگی رو,کد آهنگ  دوست دارم زندگی رو,کد آهنگ پیشواز جدید  دوست دارم زندگی رو, دوست دارم زندگی رو,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز  دوست دارم زندگی رو,کد آهنگ پیشواز جدید,کد پیشواز  دوست دارم زندگی رو,سایت آهنگ پیشواز,

متن آهنگ سیروان خسروی به نام دوست دارم زندگی رو

یه صبح دیگه یه صدایی توی گوشم میگه ثانیه های تو داره میره امروزو زندگی کن فردا دیگه دیره نم نم بارون میزنه به کوچه وخیابون یکی می خنده یکی غمگینه زندگی اینه همه قشنگیش همینه خورشیدو نورو ابرای دور و هرچی که تو مزین و آسمونه بهم انگیزه میده

 

https://www.musicma.ir/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز دوست دارم زندگی رو جدید کد آهنگهای پیشواز دوست دارم زندگی رو کد آهنگ دوست دارم زندگی رو کد آهنگ پیشواز جدید دوست دارم زندگی رو دوست دارم زندگی رو کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز دوست دارم زندگی رو کد آهنگ پیشواز جدید کد پیشواز دوست دارم زندگی رو سایت آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو