loading...

پیشواز من

X کد آهنگ پیشواز خانومم داوود چرگری جدید X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز خانومم داوود چرگری X کد آهنگ پیشواز خانومم داوود چرگری - سایت پیشواز من X

♥حسـ ــین♥ بازدید : 430 چهارشنبه 20 شهریور 1398
X کد آهنگ پیشواز خانومم داوود چرگری جدید X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز خانومم داوود چرگری X کد آهنگ پیشواز خانومم داوود چرگری - سایت پیشواز من X کد آوای انتظار خانومم داوود چرگری X کد پیشواز خانومم داوود چرگری به همراه متن X کد پیشواز جدید - خانومم داوود چرگری X کد آهنگ پیشواز جدید خانومم داوود چرگری X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 X کد پیشواز جدید 98 X کد آهنگ پیشواز خانومم داوود چرگری پخش انلاین X کد آوای انتظار خانومم داوود چرگری پخش انلاین X کد پیشواز خانومم داوود چرگری

KOd pishvaz khanmam davood chagari

.

.

 

کد آهنگ پیشواز خانومم تویی داوود چرگری

♪♪♫♫♪♪♯

دوست دارم شب تا سحر دور سرت بگردم
میدونم تو انتخابت اشتباه نکردم
دوست دارم همینجوری بگم برات میمیرم
بگم عاشقت منم تویی عزیزترینم

♪♪♫♫♪♪♯ شعر و آهنگسازی : محمد عنقا ♪♪♫♫♪♪♯
واسه ی من شیرین حرفات
کاش تو دستام بمونه دستات
واسه ی من تو بهترینی


upmusics.com

کاش همیشه توی قلب من بشینی
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی

UpMusicTag دانلود آهنگ داوود چرگری خانومم تویی
تویی یکدونه سر زمین قلب تنهام
تو همون هستی که بودی تویه آرزوهام
وقتی چشماتو می بینم دل من میلرزه
بیا خانومی بکن نزار دلم رو تنها
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی

♪♪♫♫♪♪♯

داوود چرگری خانومم تویی - بزودی - هنوز ساخته نشده

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز خانومم داوود چرگری جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز خانومم داوود چرگری کد آهنگ پیشواز خانومم داوود چرگری سایت پیشواز من کد آوای انتظار خانومم داوود چرگری کد پیشواز خانومم داوود چرگری به همراه متن کد پیشواز جدید خانومم داوود چرگری کد آهنگ پیشواز جدید خانومم داوود چرگری کد پیشواز کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 کد پیشواز جدید 98 کد آهنگ پیشواز خانومم داوود چرگری پخش انلاین کد آوای انتظار خانومم داوود چرگری پخش انلاین کد پیشواز خانومم داوود چرگری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو