loading...

پیشواز من

,✖,    کد اهنگ پیشواز به من بفهمون از علی لهراسبی,✖,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی لهراسبی با پخش آنلاین,✖,    کد پیشواز ایرانسل علی لهراسبی پادشاه قلبم,✖,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 545 یکشنبه 17 آذر 1398

,✖,    کد اهنگ پیشواز به من بفهمون از علی لهراسبی
,✖,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی لهراسبی با پخش آنلاین
,✖,    کد پیشواز ایرانسل علی لهراسبی پادشاه قلبم
,✖,    کد پیشواز ایرانسل علی لهراسبی بهت نمیاد
,✖,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل علی لهراسبی پادشاه قلبم
,✖,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علی لهراسبی با پخش آنلاین
,✖,    کد پیشواز همراه اول علی لهراسبی بهت نمیاد
,✖,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علی لهراسبی حس غریب
,✖,    کد پیشواز همراه اول علی لهراسبی خداحافظ
,✖,   

https://beepmusic.org/آهنگ-علی-لهراسبی-بنام-به-من-بفهمون

متن آهنگ علی لهراسبی به من بفهمون
به من بفهمون کجای سرنوشتم
دارم می رم جهنم یا راهی بهشتم؟

از این دوراهی دل خوشی ندارم
یا می خورم به پاییز، یا می رسه بهارم

مِثل ِ ابرا همش تبعید می شم
با هیچ کوهی سر سازش ندارم

یه موجم که، با دریا قهر کرده
بدون تو، من آرامش، ندارم

گمت کردم، ولی غافل از اینکه
خدا با این بزرگی، گم نمی شه

مواظب بودی از، دستت نیفتم
هوامو داری و داشتی همیشه

دارم نابود می شم، دود می شم
بزار آتیش این دوری تموم شه

خودم دیدم همین نزدیکی هایی
نزار عمرم با جون کندن حروم شه

***

دانلود آهنگ علی لهراسبی بنام به من بفهمون

***

به من بفهمون کجای سرنوشتم
دارم می رم جهنم یا راهی بهشتم؟

از این دوراهی دل خوشی ندارم
یا می خورم به پاییز، یا می رسه بهارم

مِثل ِ ابرا همش تبعید می شم
با هیچ کوهی سر سازش ندارم

یه موجم که، با دریا قهر کرده
بدون تو، من آرامش، ندارم

گمت کردم، ولی غافل از اینکه
خدا با این بزرگی، گم نمی شه

مواظب بودی از، دستت نیفتم
هوامو داری و داشتی همیشه

دارم نابود می شم، دود می شم
بزار آتیش این دوری تموم شه

خودم دیدم همین نزدیکی هایی
نزار عمرم با جون کندن حروم شه

 

  •  

    به من بفهمون علی لهراسبی ۲۲۱۱۳۲۸

     ریال ۵۰۰۰

    ۳۰روز ایرانسل

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز به من بفهمون از علی لهراسبی کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی لهراسبی با پخش آنلاین کد پیشواز ایرانسل علی لهراسبی پادشاه قلبم کد پیشواز ایرانسل علی لهراسبی بهت نمیاد کد اهنگ پیشواز ایرانسل علی لهراسبی پادشاه قلبم کد آهنگ پیشواز همراه اول علی لهراسبی با پخش آنلاین کد پیشواز همراه اول علی لهراسبی بهت نمیاد کد آهنگ پیشواز همراه اول علی لهراسبی حس غریب کد پیشواز همراه اول علی لهراسبی خداحافظ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو