loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز رامین نصرتی,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین نصرتی ستاره,    کد پیشواز همراه اول رامین نصرتی,    ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 8489 سه شنبه 19 آذر 1398


,   
,    کد اهنگ پیشواز رامین نصرتی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین نصرتی ستاره
,    کد پیشواز همراه اول رامین نصرتی
,    کد پیشواز همراه اول رامین نصرتی ستاره
,    اهنگ پیشواز رامین نصرتی ستاره همراه اول
,    اهنگ رامین نصرتی ستاره
,    kod pishvaz
,   

متن آهنگ رامین نصرتی به نام ستاره :

باز چه شده ستاره امشو دوباره بیداری
نکنه تو هم مث من غمی تو سینه داری
درد دلم مو امشو خوب گوش بکن ستاره
شاید تونم یه روزی عشق تنهات بزاره
شاید تونم یه روزی عشق تنهات بزاره

چند روزه که چشاش نیدم از پشت شیشه
دلم برا اون نگاش داره دیوانه میشه
داشش پیشش گیر داده خانه نشینش کرده
داداش بی وجودش فکر کرده خیلی مرده
داداش بی وجودش فکر کرده خیلی مرده
خواب از چشام پریده کاش بدانی ستاره
همدم شب های تارم یه عکس و یه گیتاره
خیلی دلم گرفته ای عالم ای اسمان
اون بالا پیشه خودت جای مایه رو خالی بزار
چند روزه که چشاش نیدم از پشت شیشه
دلم برا اون نگاش داره دیوانه میشه
داشش پیشش گیر داده خانه نشینش کرده
داداش بی وجودش فکر کرده خیلی مرده
داداش بی وجودش فکر کرده خیلی مرده
داداش بی وجودش فکر کرده خیلی مرده
داداش بی وجودش فکر کرده خیلی مرده
چند روزه که چشاش نیدم از پشت شیشه
دلم برا اون نگاش داره دیوانه میشه
داشش پیشش گیر داده خانه نشینش کرده
داداش بی وجودش فکر کرده خیلی مرده
داداش بی وجودش فکر کرده خیلی مرده

downloadspeed.ir

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

 

,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین نصرتی ستاره - هنوز منتشر نشده

جهت اطلاع رسانی کاربران درخواست دهنده

 

 

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز رامین نصرتی کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین نصرتی ستاره کد پیشواز همراه اول رامین نصرتی کد پیشواز همراه اول رامین نصرتی ستاره اهنگ پیشواز رامین نصرتی ستاره همراه اول اهنگ رامین نصرتی ستاره kod pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو