loading...

پیشواز من

کد پیشواز همراه اول دستای منو بگیر زندیارKod Pishvaz Hamrah avall - Zandyar Dastaye Mano Begirکد پیشواز همراه اول دستای منو بگیر زندیارترانه و شعر دستای منو بگیر زندیارگفتمت ای جانِ من بی من مروهر چه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 61 چهارشنبه 23 مرداد 1398








کد پیشواز همراه اول دستای منو بگیر زندیار

Kod Pishvaz Hamrah avall - Zandyar Dastaye Mano Begir

کد پیشواز همراه اول دستای منو بگیر زندیار

ترانه و شعر دستای منو بگیر زندیار

گفتمت ای جانِ من بی من مرو
هر چه کردی پایِ من بی من مرو

گفتی اما قصه به آخر رسید


جانِ من دنیایِ من بی من مرو

بی من مرو بی من مرو

زندگی بی تو یه درده دستای منو بگیر
این تمنای یه مردِ دستای منو بگیر

من خرابم من شکستم تویه این شهر شلوغ
لحظه ها بی تو چه سرده دستایِ منو بگیر

تکست دستای منو بگیر زندیار

میری ازم دوری ولی به قلبِ تو نزدیکم
میری و تنها گم میشم تو نیمه ی تاریکم

تو که میدونی عاشقم بازم منو باور کن
من که بریدم از خودم تو حرفمو باور کن

زندگی بی تو یه درده دستای منو بگیر
این تمنای یه مردِ دستای منو بگیر

من خرابم من شکستم تویه این شهر شلوغ
لحظه ها بی تو چه سرده دستایِ منو بگیر

**






منبع متن فراتکست

این کد پیشواز در صورت انتشار از همین صفحه پخش می شود








برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول دستای منو بگیر زندیار سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول دستای منو بگیر زندیار کد پیشواز جدید همراه اول دستای منو بگیر زندیار کد آهنگ پیشواز کد پیشواز همراه اول دستای منو بگیر زندیار به همراه متن کد آهنگ پیشواز همراه اول دستای منو بگیر زندیار جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول دستای منو بگیر زندیار کد پیشواز همراه اول دستای منو بگیر زندیار کد آوای انتظار همراه اول دستای منو بگیر زندیار کد پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو