loading...

پیشواز من

✿●✿این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت ✿●✿✿●✿حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت✿●✿✿●✿این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت ✿●✿✿●✿حتی بهم فرصت نداد بگم که زو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 347 شنبه 16 آذر 1398

✿●✿این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت ✿●✿
✿●✿حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت✿●✿
✿●✿این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت ✿●✿
✿●✿حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت✿●✿

 

آهنگ رضا شیری فرصت نداد

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ فرصت نداد از رضا شیری

✿●✿هنوز دوسش دارم شبیه قبلناش 
یعنی کی میمیره به جای من براش
✿●✿هنوز دلم میخواد جونم بشه فداش 
کاش باز بشه یه روز بازم کنم نگاش
✿●✿این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت 
حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت
✿●✿این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت 
حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت

 

تا کی من از فکرش باید فرار کنم ✿●✿
برای برگشتش باید چیکار کنم
هی تو خیابونا راه میرم و تنهام ✿●✿
خیلی دیوونم که هنوز اونو میخوام
این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت ✿●✿
حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت
این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت ✿●✿
حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت

 

کد آهنگ پیشواز فرصت نداد رضا شیری - درخواستی کاربران - هنوز ساخته نشده - پس از انتشار این کد پیشواز در سایت درج می شود.

 







برچسب ها کد پیشواز همراه اول کد آوای انتظار فرصت نداد رضا شیری پخش انلاین کد آهنگ پیشواز فرصت نداد رضا شیری پخش انلاین کد آهنگ پیشواز فرصت نداد رضا شیری کد پیشواز فرصت نداد رضا شیری کد پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید فرصت نداد رضا شیری کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرصت نداد رضا شیری کد آهنگ پیشواز همراه اول فرصت نداد رضا شیری کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار فرصت نداد رضا شیری کد آهنگ پیشواز فرصت نداد رضا شیری همراه اول کد آهنگ پیشواز فرصت نداد رضا شیری ایرانسل Kod Pishvaz Irancell کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز فرصت نداد رضا شیری جدید Kod Pishvaz Hamrah Aval کد پیشواز جدید فرصت نداد رضا شیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو