loading...

پیشواز من

کد آهنگ هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل,سایت پیشواز من,کد پیشواز هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل,هوروش بند ادامه میدمت برا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 320 دوشنبه 13 خرداد 1398

کد آهنگ هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل,سایت پیشواز من,کد پیشواز هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل,هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل,کد آهنگ پیشواز هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگهای پیشواز هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل,

 

 

متن آهنگ هوروش بند با نام ادامه میدمت

 

باز خوابم برد تو ساحل چشمای روشنت
تو فکر خودم ادامه میدمت بازم میام به دیدنت
بازم با تو دوباره دریا رو هوس کردم
کی تورو با کسی عوض کردم تو نکن از تو دلت پرتم
از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره
چقدر ببینم عکساتو که خوابم ببره
از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره
آخه مگه چندتا دل…

 

کد پیشواز - هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل - پخش بزودی

 

 







برچسب ها کد آهنگ هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل سایت پیشواز من کد پیشواز هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل جدید کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگهای پیشواز هوروش بند ادامه میدمت برای ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو