loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول زرگر سینا پارسیانKod avaye entezar pishvaz hamrah aval & Lyrics Music Sina Parsian Zargarکد آوای انتظار پیشواز همراه اول زرگر سینا پارسیانمتن آهنگ زرگر سینا پارسیان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 15 دوشنبه 15 دی 1399








کد آوای انتظار پیشواز همراه اول زرگر سینا پارسیان

Kod avaye entezar pishvaz hamrah aval & Lyrics Music Sina Parsian Zargar

کد آوای انتظار پیشواز همراه اول زرگر سینا پارسیان

متن آهنگ زرگر سینا پارسیان

با توام تویی که داری منو از یاد میبری
چرا آدمو به سمتی که نمیخواد میبری

اگه زندگیت شیرین شده به من مدیونی
کوه کندم ولی خب زدی به نام دیگری

َمثل ما مَثل مرداب و رود جاریه
ما چیکار به هم داریم بس چرا چه کاریه

اسب گاری هر چقد تند بره اسب گاریه
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری

من به خشکی زدم و جزیره پیدا کردم
از همین جزیره طوفان و تماشا کردن

من یه عمرِ رفتمو پشت به دریا کردن
تو هنوزم توو سراب قبلنات شناوری

تکست و دانلود آهنگ زرگر سینا پارسیان

به سواره بودن عادت داری اما دیره
این قطار هیچ جا نمیره این مسافر پیره

انتظار کشیدنت بیخوده بی تاثیره
ایسگاه آخرو رد کردی ولی بی خبری

اگه شعرامو تو گفتی که حلالت باشه
اگه شاعری که باید خوش به حالت باشه

حالا که هیشکی نمونده پر و بالت باشه
حالا دوست دارم بدونم شعرامو چند میخری





کد بزودی پس از انتشار درج می شود
منبع متن فراتکست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو