loading...

پیشواز من

  خواهشم اینه بمون و کنسلش کن رفتنو یا اگه میخواى برى این بار نفرین کن منو انقدر سرت رو پایین نگیر آتیشم نزن این تو و این تیغ و شاهرگ هرچه قدر میخواى بزن تیغو بردار دستامو خط خطی کن تلافیه عمر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1659 سه شنبه 15 مرداد 1398

 

خواهشم اینه بمون و کنسلش کن رفتنو
یا اگه میخواى برى این بار نفرین کن منو

انقدر سرت رو پایین نگیر آتیشم نزن
این تو و این تیغ و شاهرگ هرچه قدر میخواى بزن

تیغو بردار دستامو خط خطی کن تلافیه
عمری من زدم به قلبت تو نگفتی کافیه

تو رو به خدا قسم اونطور نگاه نکن به من
لااقل چیزی بگو فحشی بده حرفی بزن

عزیزم دستات نلرزه تیغ اولو بزن
واسه ی خیانت ها و بی محلی های من

 

تیغ دوّمو بزن بذار بریزه آبروم
من خیانت کردم اما تو نیاوردی به روم

3 و 4 و 5 و 6 تیغا رو پشت هم بزن
وقت جون دادنم هم وایستا تو چشمام زل بزن

شاید اون لحظه ببینی اشک چشمای منو
بیا با هم آشنا کن تیغ و رگ های منو

نکنه هنوز مهمم ! چرا گریه میکنی؟
الان وقتشه بیای و منو راحتم کنی

اگه باز منو ببخشی ، دل بسوزونی برام
با چه رویی زنده باشم از خجالتت درام

بذار با دستای پر مهر تو رو به قبله شم
اونطوری شاید قیامت با تو روبرو بشم

توی این دنیا نشد ازت نگهداری کنم
شاید اون دنیا بتونم واسه تو کاری کنم

تیغو دستت دادم اما عزیزم یادت نره
درد سکوت تو از درد تیغم بدتره

نکنه فهمیدی مثل خون تو رگ های منی
که نه میتونی بری نه تیغو راحت میزنی

نکنه میخوای ببخشی نه تورو خدا بزن
اگه بخشیدی عزیزم هی نگاه نکن به من

تو که از خونم گذشتی تو که بخشیدی منو
خواهشاً پیشم بمون و کنسلش کن رفتنو

خواهشم اینه بمون و …

 

https://tilarmusic.ir

 

بزودی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید خراطها تیغ اول کد پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول کد پیشواز ایرانسل مجید خراطها تیغ اول کد پیشواز جدید ایرانسل مجید خراطها تیغ اول کد پیشواز ایرانسل مجید خراطها تیغ اول به همراه متن کد آوای انتظار ایرانسل مجید خراطها تیغ اول کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید خراطها تیغ اول سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مجید خراطها تیغ اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو