loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل رفتم که رفتم آرون افشارKod pishvaz irancell Aron Afshar Raftam Ke Raftamکد آهنگ پیشواز ایرانسل رفتم که رفتم آرون افشارترانه و شعر آهنگ رفتم که رفتم آرون افشاررفتم که رفتم خداحاف

♥حسـ ــین♥ بازدید : 677 دوشنبه 12 آبان 1399




کد آهنگ پیشواز ایرانسل رفتم که رفتم آرون افشار

Kod pishvaz irancell Aron Afshar Raftam Ke Raftam

کد آهنگ پیشواز ایرانسل رفتم که رفتم آرون افشار

ترانه و شعر آهنگ رفتم که رفتم آرون افشار

رفتم که رفتم خداحافظ رفیق بغض و آوار
رفتم که رفتم نگاهم کن برای آخرین بار
رفتم ولی تو بمان و خاطراتم را نگه دار

رفتم که رفتم نشد رویای ما باور بگیرد
رفتم عزیزم نشد این قصه بال و پر بگیرد
بعد از من ای کاش تو را هر کس که عاشق شد بمیرد

من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم
رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم

من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم
رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم
ای حسرتش مانده به قلبم

تکست آهنگ رفتم که رفتم آرون افشار

رفتم تو را یادم فراموش شاید غمت پایان بگیرد
رفتم که رفتم شاید عشقم درد از خودش درمان بگیرد

رفتم تو را یادم فراموش رفتم ولی دلتنگ بودم
تو با دلم بی رحم بودی ای کاش من دل سنگ بودم
ای کاش من دل سنگ بودم

من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم
رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم

من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم
رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم
ای حسرتش مانده به قلبم






---------
کد بزودی ... پس از انتشار درج میشود
منبع متن فراتکست
---------







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو