loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز دوست دارم بابک جهانبخش جدید,کد آهنگ دوست دارم بابک جهانبخش,دوست دارم بابک جهانبخش,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز دوست دارم بابک جهانبخش,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگهای پیشواز دوست دارم بابک جه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 498 چهارشنبه 23 آبان 1397

کد آهنگ پیشواز دوست دارم بابک جهانبخش جدید,کد آهنگ دوست دارم بابک جهانبخش,دوست دارم بابک جهانبخش,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز دوست دارم بابک جهانبخش,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگهای پیشواز دوست دارم بابک جهانبخش,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز دوست دارم بابک جهانبخش,کد آهنگ پیشواز جدید دوست دارم بابک جهانبخش,

کد پیشواز انتظار همراه اول بابک جهانبخش دوست دارم

۸۳۶۲۳ / دوست دارم / بابک جهانبخش

بخشی از متن همین ترانه دوست دارم بابک جهانبخش :

خیلی وقته دلم می خواد بگم دوست دارم
بگم دوست دارم ، بگم دوست دارم
از تو چشمای من بخون که من تو رو دارم
فقط تو رو دارم ، بی تو کم میارم

نبینم غم و اشکو تو چشمات
نبینم داره میلرزه دستات
نبینم ترسو توی نفسهات
ببین دوست دارم

منم مثل تو با خودم تنهام
منم خسته از تموم دنیام
منم سخت میگذره همه شبهام
ببین دوست دارم
ببین دوست دارم

دوست دارم وقتی که چشماتو میبندی
با من به دردای این دنیا می خندی
آروم میشم بگی از غمات دل کندی
بیا به هم بگیم دوست دارم

دوست دارم من اون چشمای قشنگتو
دارم واست می خونم این آهنگتو
هر چی می خوای بگو از دل تنگت و
بیا به هم بگیم دوست دارم

نبینم غم و اشکو تو چشمات
نبینم داره میلرزه دستات
نبینم ترسو توی نفسهات
ببین دوست دارم

منم مثل تو با خودم تنهام
منم خسته از تموم دنیام
منم سخت میگذره همه شبهام
ببین دوست دارم ، ببین دوست دارم

دوست دارم وقتی که چشماتو می بندی
با من به دردای این دنیا می خندی
آروم میشم بگی از غمات دل کندی
بیا به هم بگیم دوست دارم

دوست دارم من اون چشمای قشنگتو
دارم واست می خونم این آهنگتو
هر چی می خوای بگو از دل تنگ تو
بیا به هم بگیم دوست دارم
آره دوست دارم

 

https://nava.ir

کد پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش تورو دوست دارم

٣٣١١٠١٩٧ / تورو دوست دارم / بابک جهانبخش

بخشی از متن همین ترانه تورو دوست دارم بابک جهانبخش:

میلرزه دلم تا صدام میزنی تو عشق منی تو جون منی
کنارت غروب دیدنی تر میشه به عشقت همه وقت من سر میشه
از این زندگی راضیم پیش تو من از عشق میگم آخرش میشه تو
به هم نه نمیگیم تو هیچ مسئله تو این عاشقی هردو گفتیم بله
من هر چی که گفتم تو گفتی بله …
همیشه دلم بی قرار توئه همه دلخوشی هام کنار توئه
تورو دوست دارم تورو دوست دارم …
چقد قلبای ما بهم نزدیکه چقد خوبه که تو پیشم هستی که
تورو دوست دارم تورو دوست دارم …

نذاشتی با این تنهایی سر کنم تونستم باهات عشقو باور کنم
تو راه درستو نشونم دادی چه حسی به قلب دیوونم دادی
هماهنگ شدی با دل عاشقم میخوام حرفامو توی چشمات بگم
بذار دستتو روی قلبم ببین داره میزنه واسه تو بهترین
همیشه دلم بی قرار توئه همه دلخوشی هام کنار توئه
تورو دوست دارم تورو دوست دارم …
چقد قلبای ما بهم نزدیکه چقد خوبه که تو پیشم هستی که
تورو دوست دارم تورو دوست دارم …







برچسب ها کد آهنگ پیشواز دوست دارم بابک جهانبخش جدید کد آهنگ دوست دارم بابک جهانبخش دوست دارم بابک جهانبخش کد آهنگ پیشواز کد پیشواز دوست دارم بابک جهانبخش کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگهای پیشواز دوست دارم بابک جهانبخش سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز دوست دارم بابک جهانبخش کد آهنگ پیشواز جدید دوست دارم بابک جهانبخش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو